Pisarin tarjous

mökki rakentaja

Onko kenelläkeen kokemusta Pisari Oy:n toiminnnasta. Puhelinkeskustelun perusteella lähetin mökin piirrustukset tarjousta varten toukokuussa, kun kesäkuussa ei mitään kuulunut lähetin uuden viestin. Soitin heinäkuun alussa ja sain suunnittelijan säkhöpostiosoitteen. Lähetin piirrustukset hänelle ja edelleenkään ei ole kuulunut mitään vaikka olen jo kerran sähköpostilla perään kysellyt. Piirrustukset kyllä tulivat perille, siitä sain aikanaan varmistuksen. Onko tämä sitä hyvin kuuluisaa suomalaista asiakaspalvelua ?

4

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.erkku

Minulla on!Puhelinkeskustelussa pyysin hintoja autotallista/katoksessa erilaisin toimitussisällöin. Lopputulema oli, että sain postissa TILAUSVAHVISTUKSEN ja valmiit piirrustukset!!!
      Eli minulle kävi vähän toisinpäin.Kun soitin ja ihmettelin, kuinka tässä näin kävi oli myyjä vuorostaan ihmeissään etteikö asia ollutkaan niin, että olisin ollut jo tilaamassa!?!? Olisin vielä hallut muuttaa vähän laajentaa toimitussisältöä myyjä valitteli, että tullut tarjonneeksi liian halvalla ja nosti hinnan sellaiseksi ettei se ollut enää missään suhteessa toimitussisällön laajennukseen. Kaiken kaikkiaan sävy oli kovin päällekäyvä ja keskustelu päättyi siihen, että voin palauttaa saamani kuvat ja tilausvahvistuksen. Eli tarjottiin kaupan( jota ei siis vielä ollut asiallisesti ottaen missään muodossa vielä tehtykään ) peruutusmahdollisuutta. En tiedä mitä palvelu oli, kuuluisaa tai ei, äärimmäisen outoa kuitenkin.

• mökki rakentaja

Eipä hyvältä kuullosta, peruinkin jo tarjouspyyntöni ja suuntaan katseeni muualle.

• Hans

tulin pyytäneeksi tarjousta rivitalon autosuojasta, ensimmäsessä vaiheessa vajaat 10 paikkaa ja saman verran myöhemmässä. Pyyntö lähti kesäkuun alkupuolella. Vastausta en ei ole vielä saapunut. Peräti kiintoisaa toimintaa?

• voya

Yritin tilata ao yriykseltä autotallin kippiovea, vastasivat sähköpostiin että ottavat yhteyttä asuinalueellani toimivaan asentajaan! Sen jälkeen on ollutkin enempi hiljaista, ylikuukausi meni, ja lähetin huomautuksen asiasta heille, ei mitään kommenttia, saatika yhteyden ottoa. Että tämmöisiä yrittäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe