thule venetrailerit

trailerin ostaja

Onko hyviä tai huonoja kokemuksia Thule venetrailereista. Itse olisin kiinnostunu joko Thule 604U tai Thule 754U mallista.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

16

25337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • busa

      Kuvien perusteella erääksi kriittiseksi pisteeksi voisin ehdottaa Thulen lokasuojat elikkä kestääkö ja pystyykö niiden päällä seisomaan. Oman kokemusten perusteella on tosi tärkeää että lokasuojalle voi astua.

    • busreg xl

      Olen omistanut monia venetrailereita, mutta nyt kun on thule , minulla on oikea venetraileri. Tiedättehän thule-laadun.

      • busa

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.


      • janne
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        mitäs noi thulet maksaa?


      • hyvä on
        busa kirjoitti:

        Voisitko myös perustella miksi thule on parempi kuin muut? Pelkkä brändi ei riitä selitykseksi.

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym


      • busa
        hyvä on kirjoitti:

        sähköt tehty niin et toimii ensikesänäkin, tosi hyvä vetää, kunnon vinssi, vedebpitävät laakerit, takavaloja ei ajeta veteen, kun ei voi venettä lastata valot kiinni, ym, ym

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.


      • Centrino

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.


      • Jormelo
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!


      • veijo
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.


      • kärri
        Centrino kirjoitti:

        Suomessa kun voi ostaa vain Virolaisen Farmin,
        Puolalaisen Thulen, Tsekkiläisen Agadoksen
        tai Virolaisen Respon ja Akun niin kyllä sanon
        että kastamalla kuumasinkitty Majava on Suomessa
        valmistettu ja tanakkaa tekoa verrattuna noihin
        idän ihmeisiin.

        Majava ehkä suomessa koottu, mutta mistä tulevat komponentit? Kiinasta ja muualta mistä halvimmalla saa.


      • LÄTSÄ
        busa kirjoitti:

        Kiitos, nuo ovat kaikki hyviä ominaisuuksia, mutta löytyvät useimmista muistakin laatutrailereista. Valojuttu on tosin yleensä toteutettu kiinnittämällä valot korkealle lokareihin.
        Mutta sanopas
        -kuinka Thulesta kiivetään veneeseen ja pois, pyöreä muovi(?)lokari ei liene paras siihen?
        -missä kävely silta? Aika vaikea mennä perään irrottamaan liinan koukkua jos ei oo mitään mitä pitkin kävelee...

        Toivon näihin vielä vastausta, voin epäillä vääriä, koska kommenttini perustuvat kuviin enkä ole thule pariakymmentä metriä lähempänä ollut.

        Thuleen saa ostaa erillisenä; kävelysillan keskelle sekä nousu/laskutason sivuille renkaiden eteen tai taakse kummallekin puolelle.


      • Anonyymi
        Jormelo kirjoitti:

        Yhdessäkään trailerissa ei ole vesitiiviitä laakereita enää muutaman sadan kilometrin jälkeen..Ikävä tosiasia mutta sellaisia ei vielä ole olemassakaan! NS.Huoltovapaat, vesitiiviit eli prässätyt laakerit(Farmi, Respo jne...)tarkoittaa sitä että huoltovälin umpeuduttua ne vaihdetaan uusiin!Ja vaihto on edessä nopeammin kuin moni uskookaan!Paras konsti on yrittää olla kastelematta laakereita nostojen ja laskujen yhteydessä! Itse päädyin ensi traileri valinassani kartio laakerilliseen malliin ja se kesti 2 päivää vajaa 2 vuotta, jonka jälkeen oli laakerin vaihto napoja myöten edessä! Nykyään olen unohtanut kartio laakerilliset kärryt on sitten kyseessä suomalainen tai ei! Prässätty on mielestäni varmempi toiminen! Lisäksi kannattaa miettiä trailerin jousitukset käytön mukaan, sekä tietenkin mukavuustekijät kuten kävely luiskat, hyvä vinssi ja lokarit joista pääsee tarvittaessa veneeseen! Ennen kaikkea Älkää uskoko ketään joka yrittää myydä VESITIIVEILLÄ laakereilla varustettuja kärryjä!!!

        on thulessa vesitiiviit laakerit


      • Anonyymi
        veijo kirjoitti:

        kompaktilaakerit eivät ole vesitiiviit vaan roiskevesisuojatut. SKF:llä on oikeasti vesitiiviit laakerit. Ostin omaan kärryyni teohydraulista.

        Kiinassa tehtyä paskaa ovat SKF:n laakeritkin olleet jo pitkään.


    • ThuleOmistaja

      Thule on ihan ok merkki mutta niiden varaosien saatavuus on ollut haasteellinen. Suomessa Trailershop.fi myy Thulen varaosia Suomessa. Taitaa olla ainut Thule jälleenmyyjä Suomessa.

    • Anonyymi

      Kaikki nykyään tehdään kiinassa.mersun kaikki komponentitkin.nyt ollaan vuodessa 2024

      • Anonyymi

        nyt puhuu täällä kerrankin joku asiaa.nykyään todella kaikki tehdään kiinassa.ennen kukaan ei ostanut kiinalaisia.mersun e mallia valmistetaan myös kiinassa ja muitakin uusia mesejä.olkaa tarkkoja mersuja ostaessa.valmistus kuukausi siitä näkee valmistusmaan.niitä on toistakymmentä.kiinassa kasatut ikävä kyllä niissä eniten vikoja.koska työn valvonta ei niin tarkkaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

      Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe