50 v synttärit

Minä ja moni ystäväni täytämme nyt samoihin aikoihin syksyllä 50 v. Elämä tuntuu ihan hyvältä ja itsetunto vahvalta. OIkeastaan taakka putoaa, saa olla sellainen kun on. Elämästä pääsee nyt nauttimaan oikein kunnolla. Tietenkin itsestään ulkoisesti ja sisäisesti täytyy pitää hyvää huolta. Yksin elävänäkin löytää kaikenlaista kivaa tekemistä ja nythän voi mennäkin minne vaan, koska ei kannata ajatella mitä muut sanovat. Sitä paitsi voi vielä tulla uusi kumppanikin elämään. Minusta tämä ikä on postiviinen ikäkriisi. Onnea kaikille syskysynttäreitä viettäville.

10

4024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla on ihan oikea asenne elämään. Olen elänyt yli 10 vuotta kauemmin kuin Sinä ja voin edelleen vakuuttaa, että elämä varsinaisesti alkaa vasta 50-vuotiaana. Sitä ennen ollut elämänvaihe on ollut vasta harjoitusta varsinaista elämää varten.

• Peruslyyli

Sinulle myös! Meitä 1955 lapsia on aika paljon näilläkin sivuilla. Omat synttärit on marraskuussa.

• sinkku55

olla monella synttärit:))))
      Onnea vaan kaikille:)))))
      Tämä on elämän parasta aikaa:))

• Einari Ihmemies

Täytin reilu vuosi sitten viiskymppisen. Muttei multa ole mitään taakkaa pudonnut.Samanlaista taapertamista kuin ennen synttäreitä.Yksi hyvä puoli oli noissa synttäreissä: sukulaiset eivät vaivautuneet saapumaan. Tarkoittaa ettei minunkaan tarvitse vaivautua heidän juhliinsa tästä eteenpäin.

• 50+hym

mikä taakka putoaa siinä hetkessä,kun 49 vaihtuu 50 muka yhtä-äkkiä?Totuus on että itsensä transsiin vaivuttamalla tai 4 romillen kännissä voi taakat hetkeksi unohtua,mutta 50v 1päivä on karmeempi olo.Kyllä tässä iässä täytyy vielä olla hyvä kaunis empaattinen ja kaiken jaksava työjuhta.

• Iili

50 on hyvä syntymäpäivä. "Nuoruuden vanhuus ja vanhuuden nuoruus", kuten olen kuullut sanottavan.

Ei ole kumpaakaan. Ei ole nuori eikä vanha, vaan saa valita kaiken omalla tavallaan, saa esiintyä ikäisenään. Voi vielä ulkonäkönsä puolesta esiintyä kuin nuoremmat, ja saa silti vapaasti sanoa halutessaan: "olen liian vanha tuollaiseen". Minä toteutin vasta 50 vuotta täytettyäni pitkäaikaisen haaveeni, benji-hypyn.

Saa tehdä ratkaisunsa ilman että kenelläkään on nokan koputtamista. Se on vapauttavaa.

Minulle kaikki muut syntymäpäivät ovat olleet iloisia asioita paitsi se, kun täytin 30. Se oli "kriisi". Niin olen monen muunkin kuullut sanovan.

• Blondi

Mulla ikänä mitään taakkaa iästäni ole ollut. Aina olen saanut olla oma itseni ja sen mukaisesti elänyt, eikä kukaan ole kieltänyt onneksi. Elämästä olen nauttinut todella ja sä nyt vasta aloitat, provoako sä yrität siinä järkätä? Vai oletko sä elänyt niin raskaasti, että nyt vasta voit huilata? Lämpöset onnittelut!

• Lipstikka

Miekin täytän nää maagiset. Ensi viikolla. Jäin töistä panttaamalleni lomalle ja lähden maailmalle.
      Tänään kun viimeiset "hikeni", tältä erää annoin. Iltavuoroon mennessäni, oli koko porukka vastassa.
      Kakut tilattu ja ihanat kukkaset. Sitä halailun määrää. Nuoremmat yksilöt olivat näin sinkulle ostaneet lahjaksi paketin hui, niitä kumeja.
      Voin kuulemma puhaltaa ilmapalloja tai täyttää vedellä jä pudottaa hotellin parvekkeelta alas :)
      Niin tai laittaa päähän kera Suomi verkkarit.

• Lyydia

Minä olen huomannut saman asian että nyt vasta osaa nauttia elämästä, lapset on muuttanu omaan elämään ja saa olla miehen kanssa kahdestaan ja nauttia kaikista pienistä asioista.
        Itse täytän 50v. uutena vuotena, mutta en halua juhlia.. Mielestäni en ole vielä vanha vaan just hyvässä sopivassa iässä... No mielipiteitä on monia... mutta oman mielipiteen saa sanoa... vai???
        Mutta kaikille jotka täyttää tänä vuonna 50v, niin oikein paljon onnea....
        Pidetään lippu korkealla ja mieli virkeenä, se auttaa elämässä eteenpäin.....

• syksyn lapsi
        Lyydia kirjoitti:

Minä olen huomannut saman asian että nyt vasta osaa nauttia elämästä, lapset on muuttanu omaan elämään ja saa olla miehen kanssa kahdestaan ja nauttia kaikista pienistä asioista.
        Itse täytän 50v. uutena vuotena, mutta en halua juhlia.. Mielestäni en ole vielä vanha vaan just hyvässä sopivassa iässä... No mielipiteitä on monia... mutta oman mielipiteen saa sanoa... vai???
        Mutta kaikille jotka täyttää tänä vuonna 50v, niin oikein paljon onnea....
        Pidetään lippu korkealla ja mieli virkeenä, se auttaa elämässä eteenpäin.....

onnittelut vaan kaikille syntymäpäivää viettäville.itsellä on viikon loppuna juhlat.
        syödään ja vähän juodaakin ja tanssitaan.
        muutenkin on vähän rennommat bileet.tästä se ilo repee!!1eikö niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94