OI VELJET URHOKKAAT!!! Nähkää lauantai aamun ensi kajossa taistoon kutsu....on lintujahdin aika!!! Kaikki kynnelle kykenevät mukaan!!! perjantaina jaetaan kiväärit!!!!
Aika UUDEN Suomen!!!!
3
427
Vastaukset
- Harry
Olen luopunut kivääristä ja kehoitan muitakin tekemään samoin, kanalintu kannat kestää haulikolla metsästystä. Joten jätetään kiväärit hirvi jahtiin.
- Latvalinnustaja
Olen luopumassa haulikosta, ja alkusyksyn metsästyksestä.
Olisi hyvä, jos metsästyslupakausi kanalintujen osalta olisi valittavissa. Metsästyskortissa olisi merkattuna joko aikaisempi tai myöhempi jakso. Molempia ei saisi valita.
Valitsisin lokakuun puolestavälistä marraskuun puoleenväliin. - jupääoh
Latvalinnustaja kirjoitti:
Olen luopumassa haulikosta, ja alkusyksyn metsästyksestä.
Olisi hyvä, jos metsästyslupakausi kanalintujen osalta olisi valittavissa. Metsästyskortissa olisi merkattuna joko aikaisempi tai myöhempi jakso. Molempia ei saisi valita.
Valitsisin lokakuun puolestavälistä marraskuun puoleenväliin.Nii se oiski aika hyvä juttu. Kuka sitä jaksaa rämpiä tihkusateella märissä rämeiköissä. Loppusyksystä soille ja aukoille vaan ja .243:nen valmiiksi. On se MAKIAA HOMMAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209