niin, minkälainen puhelin tuo E365 oikeen on, kun cittari kauppaa sitä nyt hintaan 79.90€, onko se hintansa arvoinen, ja minkälainen se on muuten käyttää, eroaako valikot paljon esim. nokian puhelimista, onko vaikeampiselkoinen???
Minkätasoinen se kamera siinä on, onko sillä mitään virkaa, saako otettua minkäänmoisia kuvia?
E 365 hintansa väärtti??
3
503
Vastaukset
- arvoinen
vga 0,3mp kamera ja saa hyviä kuvia hämärässäkin näytössä 65t väriä, truetone soittoäänet ym. ym.
ja helppo käyttöinen valikko.
noilla ominaisuuksilla et taatusti löydä halvempaa. - erinomainen!
Mulla on tuo Motorolan E365 ja mun mielestäni se on erinomainen hinta-laatusuhteeltaan! Ja jos sen saat tuohon hintaan mitä kerroit niin osta ihmeessä, niin mun tulee mieleen että mun pitäis varmaan käydä ostamassa kanssa toinenkin jos/kun sen saa sikahalvalla. Ite meinaan maksoin 129 egee, ei silti kallis sekään. Ja saatko mistään Nokian kamerakännyä noin halvalla? Et. Joten mars cittariin!
- jjj
eka oli 2.kertaa korjattavana (alle puolen vuoden aikanaa) ja sit vahtoivat Cittaris uuteen samanlaiseen,sekin tällä hetkelle tiltissä,ei aukea ! mielestäni p...a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000