tiätääks joku et onks jossai myynnissä semmosia polvista kireitä ja kunnolla alas päin leveneviä farkkuja.
leveälahkeiset farkut???????+
5
1022
Vastaukset
- mää
kerran h&m :ssa
- Susa
No esimerkiksi Vero Modassa myydään ihan näitä perus-farkkuja missä lahkeet levenee aika kivasti.. Ite omistan useat VeroModasta ostetut housut, ja on ollu tosi hyvät.
Tietenki ne maksaa sen 40€-60€, mutta kestää oikein hoidettuna ja oikein käytettynä helposti 2 vuotta. Ja se on aika hyvin =)- ainakin muutama
ulkomailla...
www.deecom.de
www.comycom.de
www.polltaex.com
kaikki ns. luotettavia
t.jokaisesta tilannut
- leveälahkeisten fani
Jee. Upeeta olla tosi leveälahkeisissa farkuissa. Olen aina pitänyt sellaisista. Ne on näyttävät ja upeat. Olen itse ommellut sellaiset ja nyt viimeksi tein sellaiset vapun alla. Lahkeen leveys on halkasijaltaan n. 50 cm, joten ympärysmitta niissä on lahkeensuussa 1 m.
- Anonyymi
ONKS NÄITÄ YHTÄÄN JA SIT MISTÄ LÖYTÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225374- 264607
- 282641
- 342314
- 372058
- 151998
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211337- 151256