Eilen tuli parikin haukea kaislikosta, mutta eikö myös hauki mene vesien viilentyessä syvänteisiin? Mikä olisi hyvä uistin tuossa lokakuun aikana uistella veneestä hauken ja miksei mielellään kuhaakin? Saunalahden viina vadelmavissyllä on mainio juoma kalastajalle, mutta se onkin jo kokonaan toinen tarina se...
Syksyhaukea
2
731
Vastaukset
- Veneetön
Olen kalastellut viimevuosina ahkerasti haukia koko kesän ajan. Koska ei ole ollut venettä käytettävissä olen heitellyt rannalta. Oikeastaan parhaiten haukia on tullut juuri syksypuolella ihan matalalta kiviseltä merenlahdelta. Tyyni aurinkoisen päivän ilta on paras.
Hauen heittokalastukseen riittää 0,25 siima. Kun vielä käyttää 25g lusikkaa saa heittoihinkin pituutta.
Ehkä ennen jäätymistä kala siirtyy sitten syvänteisiin. En tiedä.
Hauki on hyvää paistettuna kun sen fileroi.- stento-z
Olen saannut aika hyvin painotetulla rapala magnumilla vaalean vihreä keltainen maha mutta on niitä muitakin.Uskon kuitenkin leiju vaapun taikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191