VHS-nauhurin osto

edessä

Vanha videonauhuri on alkanut pitää ääntä ja alkaa varmaan levitä käsiin. Kasetteja on kuitenkin hyllyssä metrikaupalla.

Miä olisi hyvä ja kestävä nauhuri jollaisen kannattaisi vielä hankkia noiden vanhojen kasettien katsomiseen ja kenties siirtämiseen DVD-formaattiin. Sellainen jonka koneistosta muoviosat eivät heti vuoden kuluttua mene palasiksi?

2

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman tehnyt

En tiedä kannattaako enää ostaa vhs-laitteita, tietenkin niitä saattaa saada tarjouksesta ja hyllyjen tyhjennyksestä (vanhat varastot pois).
      Itse siirsin vanhat vhs-nauhat dvd-formaattiin lainalaitteen avulla, sitä suosittelisin sinullekkin.
      Eli jos kellään tuttavallasi ei ole vhs-laitteita lainata, vuokraa sellaiset pariksi viikoksi ja panosta mielummin laadukkaisiin tallentaviin dvd-laitteisiin. Tai jos asut antennitaloudessa, kenties digiboksiinkin.
      Kaapelitalouksiin ei mielestäni digiboxia kannata vielä hankkia, koska mallit ovat surkeita ja niitäkin markkinoilla vain muutama.
      Muuten ihmeellistä, jos puolet suomenkin kotitalouksista on kaapelitalouksia ja analogiset lähetykset muka loppuu parin vuoden päästä.... kiirettä pitää saada kunnon laitteet kauppoihin.

• huolt.korj

"Sellainen jonka koneistosta muoviosat eivät heti vuoden kuluttua mene palasiksi? "

Melkein kaikki tehdään nykyään halpamaissa Kiina, Intia, joten periaatteessa Sony, Pioneer, JVC ja muut eivät ole yhtään sen kestävämpiä kaikissa on nykyään muoviosia..., jotka eivät kestä nykypäivänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe