En ymmärrä että Iinaa jatkuvasti haukutaan kusipääksi ja keljuksi ihmiseksi. Seuraa itse nettiteeveestä aika paljon pitkin päivää talon tapahtumia ja olen seurannut käytännössä toisesta päivästä lähtien. Olen havainnut, että yleensä Iinalla on ne järkevimmät ja parhaiten perustellut kommenttinsa, sillä on hyvä itsetunto ja sillä on hyvä huumorintaju. Se ei ole mikään pilkunnussija. Ymmärrän että Iina saa karvat pystyyn sellaisilla ihmisillä, jotka eivät ole tottuneet kuulemaan pk-seudun murretta tai puhetyyliä, mutta minusta Iinassa ei ole mitään vikaa. Lisäksi ei kannata haukkua Iinaa sen takia, jos teitä vaan pelottaa itsevarmat ja vahvan itsetunnon omaavat naiset!
Iina on fiksu ja vahva nuori nainen!
8
1489
Vastaukset
- ..hahahahahahahhh.........
hhhhhhaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D
- slangia
jos on kotoisin espoosta niin siiloin on pääkaupunkiseudulta, muttei silti pääkaupungista, hestasta, stadista ja stadissa on slangi ei murre
- Ei Slangia
Et ole tainnut kuunnella Iinan puhetyyliä, ei se puhu slangia vaan ihan vaan tätä pk-seudun murretta. Usko pois, murretta se on. Jotta Iinan puhe olis slangia, siinä pitäis olla paljon enemmän nk. slangisanoja.
- juuuuuu
Ei Slangia kirjoitti:
Et ole tainnut kuunnella Iinan puhetyyliä, ei se puhu slangia vaan ihan vaan tätä pk-seudun murretta. Usko pois, murretta se on. Jotta Iinan puhe olis slangia, siinä pitäis olla paljon enemmän nk. slangisanoja.
ok no sit tyttö maalta kotoisin
Olen suurelta osalta samaa mieltä että Iinaa jostain syystä mollataan täällä aiheetta. Liekkö sama kirjoittaja kaikkien, aika samantyylisten kirjotusten takana.
Iina itse on keskusteluissa sanonut että pelkää sitä että hänen piikikäs tyyli tulee vielä esiin, mutta mielestäni ainakin vielä ei ole ollut havaittavissa mitään erityistä.- koirankatse_ei_auta
Kyllä se Iina eka viikolla kehui itseään aikuisemmaksi ja sen takia ei muka tule kaikkien kanssa toimeen. Tätä bashausta jatkoi myös Pertun osalta Minnalle .. Iina on selkäänpuukottaja mitä piirrettä ei esiinny muissa niin selkeästi. Iina oli ainoa joka selitti että ei jaksa kuunnella Pertun juttuja ja että porukka nauroi enemmän Pertulle kuin jutulle, mikä on virhearvio.
- ihmistä
kutsua fiksuksi, jos on mukana tuollaisessa. Pelkkiä narsistisia linssiluteita ne vain on. Tuskin kovin fiksujakaan.
- Diki
Nimenomaan selkäänpuukottaja ja kieroilija. Peluri, pelkkä peluri. Ehdottomasti vastenmielisin luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144