Onko niin että oikeakätiset pelaavat
left-mailalla ja vasenkätiset right-mailalla?
Mä kun olen oikeakätinen mutta tuo left-maila
EI kertakaikkiaan ole sopiva eli pelaan right-
mailalla. Siitä sitten aiheutuu taas se että
yhdellä kädellä mailaa on hankalampi käsitellä
(eli mailan päästä vasemmalla kädellä)...
Onko joku muu paininut tämän ongelman kanssa
vai olenko sitten ihan uniikki kummallisuus?
Right vai Left....?
5
3173
Vastaukset
- viisas tietäjä
Kätisyys ei määrää oletko left vai right.
- doob
se menee vaan niin, kun ensimmäisen kerran tarttuu mailan varteen, niin jommin kummin päin se maila vaan on mukavampi käsissä.
Mutta mistä johtuu että righteja on niin paljon vähemmän kuin leftejä? - Pölvästi
doob kirjoitti:
se menee vaan niin, kun ensimmäisen kerran tarttuu mailan varteen, niin jommin kummin päin se maila vaan on mukavampi käsissä.
Mutta mistä johtuu että righteja on niin paljon vähemmän kuin leftejä?Kiitos vastauksista!
Joo samaa olen ihmetellyt ja ihmettelen
että miksi näitä right-pelaajia on paljon
vähemmän....?
- dumb2
mailast on tarkotus pitää kii kahel kädel....
mun broidi on kans oikeekätinen ja pelaa rightil mailal, joku höpötti joskus et se on vaa hyvä sille ku sil o vahvempi käsi alempana....- Sskj
Right on oikea ja left vasen, tarkista sanakirjasta, suomessa aivan väärinpäin right vasen ja left oikea suomen mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174