onkos mitään tietoo tosta villinpohjolan alueesta kivijärvellä miten siellä on lintuja kannattaako sinne mennä jahtiin????
kinnula-kivijärvi
2
845
Vastaukset
- yazi
Riippuu siitä miten metsästät eli olin kyseisellä alueelle pohjanpystykorvan kanssa eikä
voi lintukosketuksilla kehua. Olimme ehkä väärässä paikassa, mutta "metsät"??? on tyypillistä Villin Pohjolan myyntikulttuurin tapaista lupa-aluetta. Soidinsuolla oli teeriä kukerruksesta päätellen pirusti, mutta niin oli porukkaa ja trafiikkia eli ilmeisesti kuvilla ainakin kannattaa metsästää teeriä. Itse en aio enää aikaani tuhlata kyseiseen alueeseen mutta joku muu voi taas olla toista mieltä!irlanninsetteri ja gordoni olis matkassa olen kyllä ollut siellä par vuotta sitten ja silloin kyllä oli koht. tavaraa no ens viikolla se selviää. juu ja villipohjolahan myy metsätys lupia hakkuu aukeelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209