Gwen Stefani!!!

..Mä Vaan...

Gwen Stefani on hyvä laulaja ja hänellä on hyvä ääni,mutta hän yrittää olla liian "hieno"!!mitä mieltä te muut olette?!

13

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii vissii.

iiihan eri mieltä. ehk maailman tyylikkäin nainen.

• rosely

mun mielest sil on hyvä tyyli taju...gwev tykkää kaikista erinlaisista vaatteista

toivotan kaikkee hyvää kaikille =)

• rose

mä tykäään gwenin vaatteist eikä se tod yritä olla liian hieno...ei se voi sille mitää et jos se tykkää sellasista vaatteista!!!

terkkuja kaikille =)

• martsa

se yrittää olla joku sex symbol. Ei se mikään marilyn monroe oo läheskään yhtä sexy.ärsyttäviä biisejä liikaa. Sanoo siinä tik tak biisissä "super hot female" ja tarkoittaa itteään. Tekee covereita kun ei oo miljonäärillä oikein inspistä. Rikas mies jos oisin.

• ...mutta

kyllähän gweni osaa nauraa itselleen tai ainakin pankkiin mennessään, niin kuin varmasti muutkin julkimot.

• Gwen-fani

Gwen on todella hyvä eikä hän yritä olla liian hieno, hän on looistava persoona.
        Gwen is the best!!

• qwen stefani
        Gwen-fani kirjoitti:

Gwen on todella hyvä eikä hän yritä olla liian hieno, hän on looistava persoona.
        Gwen is the best!!

olen samaa mieltä,se on paras,ihan ykkönen! :)

• mutta.....

Sillä on tosi mageet musavideot. Niitä jaksaa kattella.

• Fani<33

Gven on ihan paras eikä ollenkaan liian hienosteleva! Sillä on aika erikoinen mutta hieno vaate tyyli, ei hänelle mitkään tavalliset farkut sopiskaan. Gvenin biisit ovat tarttuvia ja mukava laulaa mukana, hänellä on myös MAHTAVA ääni. Musikkivideot ovat parhaita mitä tiedän!

• HPS

EI gwen nyt ihan paraskaan ole, vaikka yksi hetken parhaimmista. Onkohan tästäkin mielipiteestä hyötyä?

• Mara 30

Gwenissä on tyyliä, erikoinen pukeutumistyyli, mutta toisin kuin vastaavat muut popparinaiset hän ei näytä halvalta lumpulta niukoissakaan kuteissa.
      Se on sitä kun on todellista charismaa..

• Hollaback Girl

gwen stefani on huippu!!!se ei oo yhtään hienostelia vaan persoonallinen sielu joka on muuten sivu mennen sanoen vaatesuunnittelija...sen leyn nimi on love angel music baby,eli l.a.m.b. joka on gwenin vaatemalliston nimi....

• juustopulla

Jee!!!
      GWEN on taas raskaana ja synnyttää kesällä!Hyvä Gwen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe