Mistä paras korko em summalle. Rahat pitäisi olla tarvittaessa nopeasti käytettävissä, joten mihinkää yli 6 kk:n sijoituksiin en niitä haluaisi laittaa.
40 000 tuhatta euroa tilillä
16
21609
Vastaukset
- Korkoa, korkoa
Eq-pankki tarjoaa kai parhaan koron määräaikaistalletukselle ja talletusaika on vähintään yksi kuukausi ja maksimissaan 12 kk.
"normaalitilillä" ei ole mitään nostorajoituksia eikä palkkioita tai muuta turhaa. - fddew
Minä olen käyttänyt Evliä, jo neljä vuotta.
Saa tehdä 1-12 kk talletuksia.
Pääset katsomaan, koeot sivuilla on kokeilijan salanumerot.
http://evli.com/fi/yksityis/evlinet/demo.html- sse3
Kun pankki on auki näet tarkat korot,
huomenna on pankkipäivä.
- Epäilen
Jos sinulla on 237 miljoonaa markkaa,tuskin kyselet neuvoja tältä palstalta.
- Miljordääri
Minulla on 4€ tarkoittaako se että minulla on 24 tuhatta markkaa? Wowowowow mää on rich, bitch.
- Kädestä pitäen
Miljordääri kirjoitti:
Minulla on 4€ tarkoittaako se että minulla on 24 tuhatta markkaa? Wowowowow mää on rich, bitch.
40 000 tuhatta
40 000 000 € * 5.94 = 237 600 000 mk
Mikä oli vaikea ymmärtää? - heh!
Kädestä pitäen kirjoitti:
40 000 tuhatta
40 000 000 € * 5.94 = 237 600 000 mk
Mikä oli vaikea ymmärtää?Fiksuimmat ymmärtävät välittömästi että kyseessä on kirjoitusvirhe. Debiilit kiertoapukoulun käyneet kiinnittävät huomiota moiseen. Ja alkavat nillittää.
- Sivusta seuraten
heh! kirjoitti:
Fiksuimmat ymmärtävät välittömästi että kyseessä on kirjoitusvirhe. Debiilit kiertoapukoulun käyneet kiinnittävät huomiota moiseen. Ja alkavat nillittää.
Melko pölvästi olet.
- Miljonaari-Jussi
Katso esim Seligson.fi korkorahastot. Euro-obligaatio ja Euro-Corporate bond tuottavat n. 4%/v oletettaen etta pitkat korot pysyvat samoina. Jos pitkat korot nousevat jyrkasti voit hetkellisesti havita rahaa. Rahamarkkinarahasto AAA tuottaa vahiten mutta siina riski havita rahaa 6kk aikana on lahella 0%.
Parhaan tuoton saat kuitenkin osakkeista, suosittelen niita. Hyva Venajan rahasto tulee tuottamaan takuuvarmasti 30-40% seuraavan 6kk aikana. - broker
Osakkeisiin siis. Niistä pääset nopeasti eroon.
- kyllä
Osakkeissa ja rahastoissa pääset myös nopeasti rahoistasi eroon...Evliä suosittelen!
- Alfred B.
Älä pistä ihan kaikkea, 10 000 riittä niin saat 2,4 % raha kiinni kuukauden, TÄMÄ ON RISKISIJOITUS, onnistuessaan tuotto on HUIKEA http://patrokoski.mygiicms.com
- just
Haluan ehdottomasti sijoittaa 10 000 eur taskuusi
- niin saat 44000
huhtikuussa - tai sitte et - ehe ehe!
/h.huuskonen- ghhyh
eikös se ole turvallista ja sitten globetel onnoussut kanssa varteeenotettavaksi sijoitusmuodoksi
- pikkuvarakas.....
ghhyh kirjoitti:
eikös se ole turvallista ja sitten globetel onnoussut kanssa varteeenotettavaksi sijoitusmuodoksi
105 000 euroa. Tälle summalle pähkin edes inflaation suuruista tuottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296