vesimies nainen-härkämies

rapis

Hello!!
Onko kellään kokemusta voisko olla "mahkuja"??

8

3863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennä Linnanmäelle,

sillä vuoristorata on jo menossa...
      Härkämies on mustasukkainen ja sitähän (kahlitsemista) ei veskarityttö kestä.
      Seksi on kyllä ihan omaa luokkaansa, mutta pahimmillaan suhteeseen liittyy myös väkivaltaisuus härän taholta...

Onnea yrityksellenne!

• Vesmies

Minulla on ollut suhde jonkun aikaa härän kanssa. Seksi on ollut suorastaan taivaallisen ihanaa. Väkivallasta ei ole ollut tietoakaan, päinvastoin. Hän on ottanut minut huomioon joka mutkassa. Sulkeutuneelta hän vaikuttaa, mustasukkaisuudesta en tiedä... Sitäkös se sitten olikin...?

• Paula

Itse koin parhaan rakkauden pysäkin vesimiesnaisena härkämiehen rinnalla. Sielunveljiä. Myös vastahoroskooppimme leijona, oiva valinta, mutta ehkäkin vain rakastajaksi. Suosittelen härän kera kokeilua siis lämpimästi. Paitsi jos mies on varattu, anna olla.

• vesimies-nainen

yhtälö toimiii oikein hyvin, ja mikä jo kuultuakin niin seksi on lievästi sanottuna MAAILMAA JÄRISYTTÄVÄÄ..tosin pakko myöntää, että riidellessä itsepäisyydet pökkii toisiaan pahemmin ku pukit paritellessa... mut normaaleista arkirutiineista saa kyllä hymyn huulille härkä-miestä seuraillessa, joten suosittelen koko sydämmelläni ja onnea koitokseen:)

• Nimetön

Toimii!!!
      Mies on aivan IHANA!!!!
      Ottaa huomioon joka suhteessa ja SEKSI ON TAIVAALLISTA!!!!

• smm

ehdottomasti toimii!
        seksi aivan mahtavaa!!!

• VeskariN30v

Seurustelin monta vuotta sitten hieman yli vuoden härkämiehen kanssa. Alussa mies kuin unelma, huomaavainen ja seksi suorastaan upeaa. Jo puolen vuoden seurustelun jälkeen härkämies näytti pahimmat puolensa, laiminlöi ja ei pitänyt yhteyttä. Nämä ehkä olisin vielä kestänyt, mutta sitten alkoi armoton flirttailu muille naisille, mukaanlukien paras ystäväni. Ja sain loppuaikoina miekkosen kiinni useista valheista, valehteli menojaan yms.

Loppujen lopuksi mies pisti suhteen poikki ja särki sydämeni. Jännä muuten kun sanoitte tuosta väkivaltaisuudesta, vihjeitä siitä ilmeni loppuaikoina. Mies oli pelottava suuttuessaan ja kävi vähän käsiksi viimeisen kerran kun riitelimme.

Kuitenkin, vesimiesnaisena en sitten jaksanut piinata itseäni yrittämällä olla väkisin ko. miehen ystävä vaan lopetin yhteydenpidon melkein täysin. Minulla on periaatteena aina ollut, että vanha suola ei janota koskaan eikä sitä ole ikinä tehnytkään. Kun juttu on ohi, se on ohi.

Härkä on ehkä liian maanläheinen merkki veskarille pitkään parisuhteeseen. Itse jäin suhteessa eniten kaipaamaan ns. henkistä puolta.

• Vesimiesneiti vähän myöhässä..

Kirjoitan tänne kokemukseni, vaikka näyttääkin edellisistä viesteistä olevan aikaa.
      Hassua kyllä, että minullakin on härkämiehen kanssa ollut todella hyvää seksiä (vaikka kirjoissa väitetään että vesimies-härkä -parit ovat vain sopivia "platoniseen ystävyyssuhteeseen").Suhteesta ei yrityksistä huolimatta sen sijaan tullut mitään, härkä oli liian vaativa ja tuntui että halusi asioiden etenevän nopeammin, mihin itse olin valmis. Hän ei jaksanut jäädä odottamaan, että olisin ollut varma itsestäni ja tunteistani, vaan etsi itselleen toisen kumppanin. Harmi, sillä minulla lopulta heräsi kuin heräsikin ne kaivatut tunteet... noh se siitä sitten! Näin jälkeenpäin härkä haluaisi jatkaa ystävänä, mutta minusta on selvempää pitää etäisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2521
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe