Olenko nettiriippuvainen, kun päivässä tulee oltua netissä 2-4h vuorokaudessa?
Mitä mietä mieltä olette?
Pitäisikö minun huolestua siitä?
Olenko nettiriippuvainen?
9
806
Vastaukset
- pure_venus
Joku toinen tulee katsoneeksi tv:tä sen 2-4 tuntia päivässä
- antikvantti
Jos netin käyttö häiritsee muuta elämääsi, jää kotityöt tekemättä ja ihmissuhteet retuperälle, on kyseessä ongelma.
Nämä keskustelupalstat voivat olla ihmissuhteiden korvikkeita.
- huolehtija
minusta sinun pitäisi pitää rajana vaikka, että arkena olet tietokoneella vain 1-2 h. päivässä, ja viikonloppuna 2-2,5. Neljä tuntia on jo liikaa, ellet välttämättä halua, että aivosi räjähtävät piahkoon.
- Eimitäänjärkee
Mä voin olla netissä joskus vahingossa vaikka 5h. Se on huolestuttavaa! •_•
Katsoin tänään esim. the joulukalenterii. XDD - trollejaaa
Näitä jos lukee päivät pitkät aivosi vuoren varmasti räjähtää. Varo !!
- MillaKissaSöpöilee
Milla on maailman paras kissa.
- Tiucku
Milla vilkuta Mulle!!
- itsekinolen
Olet.
Et ole, ja vaikka olisit, niin ei se haittaa mitään. Jotkut kuntoilee 2-4h ja ne on riippuvaisia siitä, mutta kaikki sanovat että se ei haittaa niin en tiedä miksi nettiriippuvuus haittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164