Tästä se lähtee! Pelicansin ylämäki alkaa.. Pelicans pelas hyvän pelin jokereita vastaan, voitto todistaa. Kun menee huonosti niin kyllä tulee muilta paskaa niskaan, mutta mä oon pelsujen puolella loppuun asti. Ylä-ja alamäissä!! :D pelicans on aina ykkönen!!
Hyvin te vedätte..
Murmeli^
2
257
Vastaukset
- Minä vain
Onnea lahtelaisille upeesta voitosta, kolme pistettä Jokereilta on tosi hyvä saavutus. Toivottavasti sama trendi jatkuu ja pääsette pitkälle.
- hyvin rökititte jokerit!!!
pelicans rulaa aina jokeria ja tapparaa vastaa
pelicans kaataa nuo aina !! xD xD x) lol lol
onnex olokoon lokit pelsut pelikaanit lentävä pelikaani flying pelicans fan club .
t: kalpavani pelsut syttyy aina nuita vastaan mutt kalpaa te ette voita lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351