Onko tässä sama juttu taas että PS2 pelejä ei voi pelata 2006 vuonna ilmestyvällä PS3 konsolilla? :( ihan naurettavaa tuollainen että pitää aina ostaa uus konsoli jos haluaa uusia pelejä :(
PlayStation 3 Hyvä vai huono?
9
835
Vastaukset
- ...
kyllä siinä voi pelata ps ja ps2 pelejä ja tekniikka kehittyy.....
- homma
että konsolit kehittyy. kraafiset kehitykset jurrannu jo jonkin aikaa paikallaan. alkaa oleen varmaan ps3:ssa aika lähellä pc:n tasoa ainakin krafiikan puolesta.
- Jonuski
jooo tottahan se hyvä on että kehittyy mutta mietin vain etttä se olisi huono jos ei saisi pelata ps2 pelejä ps3:sella
- , nk,
Jonuski kirjoitti:
jooo tottahan se hyvä on että kehittyy mutta mietin vain etttä se olisi huono jos ei saisi pelata ps2 pelejä ps3:sella
http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=47153
"Sony sen sijaan uskaltaa jo luvata, että nykyiset Playstation-pelit tulevat toimimaan myös uudessa konsolissa."
Oletteko tyytyväisiä, hinttarit? - jonuski
, nk, kirjoitti:
http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=47153
"Sony sen sijaan uskaltaa jo luvata, että nykyiset Playstation-pelit tulevat toimimaan myös uudessa konsolissa."
Oletteko tyytyväisiä, hinttarit?Muuten hyvä mutta tuo tiedetään jo eikä olla hinttareita en minä ainakaan
- jopa
PS1-pelejä!
- 159
"ihan naurettavaa tuollainen että pitää aina ostaa uus konsoli jos haluaa uusia pelejä :(!
PS2:lla PS3:n pelejä? Mielenkiintoinen ajattelutapa.- Anonyymi
Yhteen aikaan mulla oli vaan Playstation 1 ja yhdellä puolitutulla PS2. Tämä sitten intopinkeänä tyrkytti mulle lainaan PS2 pelejä, ota ota on hyvä peli... ei tajunnut että en minä PS1:llä voi pelata PS2 pelejä, vaikka PS2 on taaksepäin yhteensopiva xD
- Anonyymi
Ps3 paras peli konsoli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256