Tallink jymäytti

Aina oppii uutta

Tallink ilmoitti eilen vielä klo 14.00 aikaan, että Express lähtee klo 15.00 ja myi täyttä päätä lippuja. Kun saavuimme satamaan niin ilmoitettiin vuorojen peruuntuneen ja ison laivan olevan ainoa vaihtoehto. Selvä, sillä siis, mutta kun pyysimme hyvitystä lippujen hinnaneron verran niin sitä ei maksettu eikä vaihdettu edes ruokakuponkiin. Vaikka erotus ei ole suuri niin herää pieni epäilys toiminnan laillisuudesta ja etenkin siitä, että vielä noinkin myöhään myydään lippuja vaikka tiettävästi jo aamupäivällä oli NJL jo ilmoittanut, että iltapäivällä ei liikennöidä. Tallink teki mukavan lisäpotin varmasti monen sadan matkustajan kohdalla.
No, tästä viisastuneena neuvonkin, että älkää missään nimessä maksako lippua etukäteen ennenkuin varmistuu, että pikalaivat kulkevat.
Kyllä Tallinkin toiminta on aika härskiä.

4

2271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumalatkin on voimattomia

AINA OTETTAVA YHTEYS LÄHTÖSATAMA PALVELUUN :
      Jos hiukankin povataan puuskittaista tuulta - jo oman turvallisuuden vuoksi - pienalukset eivät liiku !!!! Oppikka jo hyvät ihmiset ! Pikkuvirkailijat on lenkin häntäpää ja tiedotus ei heti ylhäältä kulje.
      http://www.hel.fi/port/matkustajaliikenne/lahtotuloterminaalit/index.htm
      Viime torstaina 15.9 Eckerö oli satamassa helisemässä Jet Linen asiakkaista- Norlandia-laivan lähtö myöhästyi. Jopa tv-uutisissa oli vannottu pienalusten lähtevän.

• nainen

Vaikka matkustan vapaalipulla Helsinki-Tallinna-Helsinki väliä ja käytän SuperSeaCatia, niin joka kerta, jos laiva ei ole myrskyn takia lähtenyt esim. Tnn-Hki, niin Silja Line on ottanut yhteyttä ja varannut minulle johonkin muuhun laivaan lipun. Lippu varataan seuraavaan mahdolliseen lähtevään laivaan, laivayhtiöön katsomatta ja ilman korvausta, vaikka olen vapaamatkustaja.

• ossi

JOudut maksamaan ylimääräistä jos maksut tallinkin kassalla tai lipputoimistossa !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe