Onko kukaan nähnyt stage -versiota Phantom of the Operasta? Haluaisin niin nähdä itse sellaisen, mutta nope, tietenkään tässä käpykylässä jota Suomeksi kutsutaan ei sitä esitetä... *murjotus* Jos joku on nähnyt, niin viitsisikö kertoa hieman kokemuksesta, ja missä esitettiin ja ketä näytteli jne... ?
Oopperan Kummitus
Christine Daaé
3
494
Vastaukset
- mutta kaveri näki
sen itse pääkallopaikalla eli Lontoossa pari vuotta sitten :) muuta en tiedä kuin että oli aivan mielettömän mahtava kokemus kuulemma. Ja kallis. Olen kateellinen ;)
- Jupiter
Näin Lontoossa ja oli aivan paras kokemus. Suosittelen. Googlaa se niin löydät lisätietoja, näyttelijälistat jne. Osta itsellesi joululahjaksi matka sinne.
- Minä
Näin Broadwaylla, Hugh Panaro phantomina (yksi kolmesta parhaasta kautta aikojen). Uskomaton kokemus - suosittelen. Hyvä korvike on DVDnä myytävä Phantom of the Operan 25 vuotis show Royal Albert Hallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461