niin.. paljonko se maili onkaan kilometreissä?
Mulla meni merimailit ja "maa" mailit sekaisin :)
Paljonko on maili kilometreissä
9
4356
Vastaukset
- KR
Jos haluut tietää paljoko esim. 65ml on
kilometreinä, niin kerrot sen 1,6- -J-
se on 1609.344 m (Int'l mile = Us). Itse käytän
pyöristystä 1.61 km noissa ml/km-muunnosksissa. - Hah
65 ml = millilitraa.
Knight Rider taitaa olla täällä taas???
- Liskonainen060981
Knight Rider on vieläkin ykkönen. Vieläkin katson vanhoja pätkiä youtubesta ja videoilta. Ja loistava näyttelijä! Uljaat kasvonpiirteet ja uuma melkein kuin minulla. En voisi enempää toivoa. Ja vielä suomalainenkin!
- lääkkeet @ alkoholi
taitaa tytöllä olla "liskojen yö" mennyt pahaksi kun on kaivanut 2001 upea kysymykset ja vastannut hienosti siihen.
- River.
Katselkaa ja nauttikaa.
https://www.youtube.com/watch?v=3Rk1r6M0G8I - wqeqewqe
googleta idiootti
- anagonda
Onko se 1km
- huhhuh12343
kyllä on ihmiset oikeesti nykyään tyhmiä ja uusavuttomia ainakin nää jenkkiautolla ajajat voi ei hyvää päivää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174