Tänään kuusiviikoinen työharjoitteluni ohi, ja ihan oikeasti kun lähdin kotiin viimeisenä päivänä työpaikalta niin mulla niin haikea olo et rupesi ihan itkemään kun työharjoittelu loppu :( Niin tottu siihen paikkaan että.. ja tulee ikävä työkavereita jne.. Onko jollakin tällästä kokemusta?.. Mut opiskelut jatkuvat mulla, ja lähden ulkomaillekkin pian :)
Työharjoittelu ohi :(
Minä~87
1
837
Vastaukset
- miia
Kiva kuulla, että jollakin on ollut hauskaa työharjoittelussa :). saako udella, missä tai millä alalla olit harjoittelussa? itse olin viime keväänä kuukauden harjoittelussa, ja se koko aika oli suoraan sanottuna perseestä! siel ei ollu mitään tekemistä, ja sit ku työkaverit ei keksiny aina mitään hommaa, niin itestä tuntu et siel on vaan riesana :(... siks tuleva 7 viikon harjoittelu hirvittää jo etukäteen. Onko muilla millasia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226