Mitä mieltä

naana

Minä olen jousimies ja nouseva leijona.

Tunnetko saman yhdistelmän omaavia ihmisiä? Millaisia tunteita he herättävät.

Kysyn tätä koska minulla on usein tunne, että "tulipa taas rikottua normeja".

5

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka/leijona

3 kappaletta. Epäsovinnaisia ovat joka ikinen, levottomia(hyvälläkin tavalla)tulityyppejä.

• joku...

voi olla levoton hyvällä tapaa?
        Tarkoitatko, että hän on luonteeltaan innostuva?

• vaaka/leijona
        joku... kirjoitti:

voi olla levoton hyvällä tapaa?
        Tarkoitatko, että hän on luonteeltaan innostuva?

Ehkäpä parempi ilmaisu tuo innostuva:)

• pähkinä

..olen jousimies ja nouseva leijona,muita jouskareita kyllä tunnen mut en ketään toista nousu-leijonaa.
      mulla taitaa tuo nouseva leijona vaikuttaa siihen et on mul on kova halu päästä esiintymään ja "näyttämään" ihmisille kuinka mahtava ja hyvä tyyppi mä olen:) Olen myös ihan älyttömän itsepäinen!
      Voisin väitellä ihmisten kanssa loputtomiin:)!
      Kaiken lisäksi musta on nyt vanhemmiten(no,olen kyllä vasta 19 :D) tullut todella avoin ja ennakkoluuloton ihminen,enkä voi sietää ihmisiä jotka tyrmäävät kaikki asiat heti eivätkä ole ensin edes tutustuneet niihin,ja olen huomannut itsessäni myös et pyrin jatkuvasti täydellisyyteen ja kunnianhimoakin löytyy ihan tarpeeksi:D
      Saatan usein antaa semmosen vaikutelman,et olisin itserakas ihminen,mitä en todellakaan oikeasti ole,vaan ajattelen (vähän liian usein:) ensin muita ennenkuin itseäni!

• naana

Minäkin olin kova väittelemään nuorempana, olen nyt 40-vuotias. Nykyisin en enää viitsi vaivautua, koska TIEDÄN olevani oikeassa. Huomaankin sanovani usein "no, sä voit olla tota mieltä, sama se mulle". Tämä esimerkkinä minun itsepäisyydestäni. ;))

Mun mieheni on leijona, joka taas pitäisi "käännytyspuheita", saa minut raivon valtaan. TIETÄÄ ilmeisesti olevansa oikeassa. Siinä onkin hyvä omata taito nauraa (kuollakseen) itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe