Tele - Finland on hyvä liittymä yksinkertaisille ihmisille.
TF asiakkaat kuvittelevat puhuvansa halvalla, asiakaspalvelu maksaa, salasanan tilaaminen maksaa 1,99€(muilla operaattoreilla ilmainen).
Tele-Finland on yksinkertaisesti paras liittymä yksinkertaisille ihmisille.
Yksinkertaisille ihmisille TF
4
851
Vastaukset
- urpoko oot
Ei se asiakaspalvelu mitään maksa ...
- Ex-pertti
TF:n asiakaspalveluun soittaminen maksaa, kuten salasanan kysyminenkin mutta nettisivun mukaan ei sentään noin paljoa vaan kymmenen senttiä.
- lemmetyinen
asiakkaina on ihmisiä joiden tuttavapiiri koostuu muista kuin aspanväestä. Mitä hittoa sinne aspaan pitää soitella jos kaikki toimii moitteettomasti. En kylläkään ole Telefinlandin asiakas, itse olen ollut 11 vuotta soneralla eikä ole vielä koskaan tarvinnut soittaa asiakaspalveluun, muistaakseni kerran olen käynyt asiakaspalvelijan luona katutasonliikkeessä, tais liittyä tähän NMT/GSM vaihtoon.
- Ande..
Sori vaan, mutta Tele Finland on nimenomaan niille älykkäille. On niin toimiva palvelu,että aspaan ei tarvitse edes soittaa.. Joten eipä tuhlaannu rahaakin kallimpaa aikaa... Että revi siitä!
Salasana ei maksa. Sen saa tilaamisen yhteydessä ilmaiseksi.. Mutta jos sen kadottaa, niin tekstiviestitse saa uuden. Näin toimii muutkin operaattorit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963