SUOSITTELUNI PIENILLE
3
1138
Vastaukset
- utelias
ei samaa liikettä sattuis löytymään myös pk-seudulta?
- löytyy...
Piccola Donna (www.piccoladonna.fi) Unioninkadulla sekä Selavi jotka myyvät vaatteita nimenomaan pienikokoisille naisille. Itse olen ainakin löytänyt Piccola Donnasta ihania takkeja :) Ja Zarassahan on aivan ihania pieniä vaatteita - housuja saa tietty pätkiä, mut sen luulis olevan rutiinihommaa kaikille meille pikkuruisille. Itse suosin Vero Modan housuja - istuvuus kooissa 32 ja 34 tosi hyvä ja lyhennytän lahkeet liikkeessä.
- pauliina
Niin noille pienille vaatekoille kyllä löytyy näemmä liikkeitä, mutta löytyykö lyhyille (n. 160 cm:lle)vähän isompi kokoisille (M,L,jne) lähinnä housuja. Harmittaa, kun löytyy nättiä "naisten housuja" (ei siis farkkuja), mutta jos niitä lyhentää, niin malli tuntuu kärsivän. Olisi mukava, jos voisi ostaa housut ilman, että pitää aina ryhtyä
lyhennyshommiin.
Kerran satuin kyllä löytämään Sokoksesta ns. lyhyemmän naisen version jonkun valmstajan mallistosta. Olin iki onnellinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204