Ostin Gigantista 3:n paketissa värikkäitä TDK:n kasetteja. Olen aina pitänyt TDK:ta laadukkaana merkkinä...
Ainakin parissa nauhassa ääniraita on aivan viturallaan alkupuolella, eli vonkuu ja venyy, miten sen nyt ilmaisisi...
Joten eikun TDK:t boikottiin prkl...
Pitäisikö lähettää nauhat tehtaalle, saisinko ison paketin nauhoja ilmaiseksi postissa? ;)
P.S. Tiedä mitä sekundaeriä Giganttikin myy...
TDK-nauhat
1
269
Vastaukset
- pettynyt
Minäkin olin pitänyt TDK:ta laatumerkkinä ja kun näin tarjouksessa TDK:n kasetteja niin ostin niitä sitten kerralla pari pakettia eli kuusi kasettia yhteensä ja olin kyllä todella ihmeissäni siitä miten huonoja kasetteja TDK nykyisin tekee. Ääni pätki kaikilla nauhoilla niin että välillä hävisi melkein kuulumattomiin ja kuvakin tuntui pätkivän jo toisella nauhoituskerralla monessa kohtaa. Aluksi luulin että videoissa on vikaa, mutta sitten kokeilin kymmenen vuotta vanhalla kasetilla eikä ollut mitään ongelmia.
Nämä nauhat olivat halvimpia TDK TV -kasetteja, joten ostin pari kappaletta kalliimpia TDK E-HG nauhoja ja ihan yhtä huonoja olivat nekin.
Nyt olen käyttänyt Maxellia eikä ole ollut äänessä yhtään pätkimistä. En tiedä minkä laatuisia nauhoja muut merkit tekevät nykyisin, mutta TDK:n kasetteja en enää osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569