G.P. Racing?

Cartman

Moro!

Kokemuksia kyseisestä runkomerkistä?

Kuka mahtaa myydä tällä hetkellä suomessa?

Kiitoksia vastauksista!

20

6247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cartman

Voisko joku vastailla, edellisiin kyssäreihin jos viitteis?

-Cartman-

• GrilliPalvelu

Christian Aspenström, kirjoitetaan jotenkin tonne päin ainakin myi sitä. C.A.Racingistä. Fokin on ollu joku jälleenmyyjä tai sellanen. Nissisen Joonas ajaa ainakin Icassa G.P:llä, kysy vaikka häneltä (jonttu123456@hotmail.com). Ei kai kuljettajia tällä hetkellä ole paljoa. Miksi muuten halua tietää G.P. Racingista?

• Cartman

Kiitos!

Olin tossa kattellu yhtä Rotax max/ G.P.Racing yhdistelmää.

Halusin tietää vähän enemmän tosta rungosta.

• tiedän
        Cartman kirjoitti:

Kiitos!

Fokinin Janille VM-Centteriin, saat sitä tietoa jota kaipaat.

• tiedän
        Cartman kirjoitti:

Kiitos!

• G.P kuski
        tiedän kirjoitti:

Olen ajanut tämän kauden (2005) G.P racingin rungolla ja hyvin toimii! Meillä on ollut muutamia ongelmia kyllä moottori puolella mutta vauhti on ollut kohdallaan ( joensuussa jossakin alkuerässä olin neljänneksi nopein )

• kerro kun tiedät
        G.P kuski kirjoitti:

Olen ajanut tämän kauden (2005) G.P racingin rungolla ja hyvin toimii! Meillä on ollut muutamia ongelmia kyllä moottori puolella mutta vauhti on ollut kohdallaan ( joensuussa jossakin alkuerässä olin neljänneksi nopein )

Sittenhän säkin voit Sam kertoa tosta G.P:stä kun varmaankin tiedät siitä

• säätäjä

Muutama korjaus! CA racing (Christian Aspenström) ei ole ikinä tuonut maahan GP racingiä se on aina ollut Fokin.
        Rungolla voitettiin vuonna 1998 ensiesiintymisellä FA:n suomen mestaruus mm.Kimi Räikkosen nenän edestä ja on autoilla aina oltu kärkikahinoissa kun on kuski ollut kohallaan.

• Cavaciuti
        säätäjä kirjoitti:

Muutama korjaus! CA racing (Christian Aspenström) ei ole ikinä tuonut maahan GP racingiä se on aina ollut Fokin.
        Rungolla voitettiin vuonna 1998 ensiesiintymisellä FA:n suomen mestaruus mm.Kimi Räikkosen nenän edestä ja on autoilla aina oltu kärkikahinoissa kun on kuski ollut kohallaan.

Näkökulmia on monia. 2002 FA SM kisoissa alahärmässä, kun kovemmat nimet ajoivat samassa kisassa FSA luokassa, Gianpiero Cavaciuti (Rungon valmistajan poika) ajoi Suomen avoimesta FA mestaruudesta kohtuu huonolla menestyksellä. Finaalista irtosi juuri kymmenes sija, mutta kisan eri vaiheissa löytyi G.P:n oma poika myös vielä kauempaa kärjestä.

• räätäli
        Cavaciuti kirjoitti:

Näkökulmia on monia. 2002 FA SM kisoissa alahärmässä, kun kovemmat nimet ajoivat samassa kisassa FSA luokassa, Gianpiero Cavaciuti (Rungon valmistajan poika) ajoi Suomen avoimesta FA mestaruudesta kohtuu huonolla menestyksellä. Finaalista irtosi juuri kymmenes sija, mutta kisan eri vaiheissa löytyi G.P:n oma poika myös vielä kauempaa kärjestä.

Jos tietäisit mistä puhut niin silloin kannattaisi vasta kirjoitella. Kyseinen kuljettaja ajoi esifinaalin kolmantena kun joutui keskeyttämään jarrujen petettyä. Takajoukoista lähteneenä sijoitus kymmenes.

• jönni

voin auttaa asiassa olen tehtaalle yhteydessä poikani ajo asioissa maahantuonti järjestyy kauttani jos kiinnostaa

• Kartfani

JOO KF3:ssa mennyt hyvin/kohtuullisesti. Eli runko on ihan hyvä. kuski ja kone pitää myös olla, että paketti pelaa.

Suosittelen.

• Kurmas

Mitkä jarrut n. 2005 G.P. racing autossa on? tarvitsisin palat js levyn. muistuttaa hieman ven08 jarruja.

• yyyyy1
        Kurmas kirjoitti:

Mitkä jarrut n. 2005 G.P. racing autossa on? tarvitsisin palat js levyn. muistuttaa hieman ven08 jarruja.

Luulisin että samat kuin crg:sa Joten palat mukaan ja Jaatiselle.

• GrilliPalvelu

Toivottavasti ketään ei haittaa että vastaus tuli 8 vuoden viiveellä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?

• Anonyymi

Gp racing on hyvä runko tänä vuonna voitettiin suomen mestaruus

• Anonyymi

Ja luokka/sarja oli. Suomen mestaruuksia kun ei jaeta muissa kun Minissä, KZ2; OK & OKj luokissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luokka/sarja oli. Suomen mestaruuksia kun ei jaeta muissa kun Minissä, KZ2; OK & OKj luokissa?

En tiedä mutta ne voisi jakaa ensi vuonna vaikka Rotaxissa. nk. SM-sarja on kyllä niin huonosti järjestetty. Yksittäisiä kilpailuita vaihtelevalla laadulla josta lasketaan pisteitä johonkin pizzalaatikon kanteen ja lisätään sarjan sivuille jos muistetaan ja viitsitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mutta ne voisi jakaa ensi vuonna vaikka Rotaxissa. nk. SM-sarja on kyllä niin huonosti järjestetty. Yksittäisiä kilpailuita vaihtelevalla laadulla josta lasketaan pisteitä johonkin pizzalaatikon kanteen ja lisätään sarjan sivuille jos muistetaan ja viitsitään.

Viimeksi käynnyt SM kilpailussa 80 luvulla?
        https://speedhive.mylaps.com/Organizations/66752/Championships

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe