Onko mahdollista asentaa 2 officepakettia samalle koneelle ( kielet suomi englanti)
2 x office
15
2041
Vastaukset
- pitäisi?
Kun voit valita kieliasetuksista minkä kielen milloinkin haluat. Itsekin käytän välillä englanninkielistä, välillä suomenkielistä.
- tumpelo
ne valitaan, pitääkö olla joku kielipaketti lisukkeena?
- minä
Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?
- menee...
minä kirjoitti:
Vaihtuuko myös valikkotekstit englanniksi?
Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings
- minä
menee... kirjoitti:
Microsoft Office Tools -> MS Office Language Settings
Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file
- kaikki...
minä kirjoitti:
Juu, mutta vaihtuuko myös valikkotekstit esim muuttuuko tiedosto- englanninkieliseksi file
...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.
- minä
kaikki... kirjoitti:
...sen kielen mukaiseksi minkä on valinnut.
Kumma juttu.. kokeilin tätä:
Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi.... - kieliasetukset
minä kirjoitti:
Kumma juttu.. kokeilin tätä:
Työkalut->kieli->määritä kieli->englanti, ja nappia oletus.. muuta muutosta en havainnut, kun alapalkissa on texti (englanti) valikot ym ovat suomeksi....Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.
- minä
kieliasetukset kirjoitti:
Muistaakseni se tarkoittaa oikoluvun kieliasetusta. Varsinainen sovelluksen kieli valitaan Startti-valikon kautta ennen kuin avataan ohjelma.
No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
:( - noin pitäisi toimia
minä kirjoitti:
No kokeilin seuraavaa: Käynnistä > kaikki ohjelmat >
Ms office työkalut > ms officen kieliasetukset> näytä valikot ja valintaikkunat: englanti ja ok antaa vastauksen: Kieliasetukset on päivitetty ja ne tulevat voimaan. kun seuraavan kerran käynnistät Office-sovelluksesi...
Oi vaihdu vaikka käynnistää koko vehkeen uudestaan..
:(Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.
- Karri442
noin pitäisi toimia kirjoitti:
Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.
Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.
- minä
noin pitäisi toimia kirjoitti:
Yritä uudelleen. Jos toimii niinkuin pitääkin, ei konetta tarvitse käynnistää uudelleen vaan siis kieliasetusten muuttamisen jälkeen kun avaat jonkin Office-ohjelman, niin kielen pitäisi olla valintasi mukainen.
Niin ... Mahtaakohan kone olla loukkaatunut siitä, kun ole asentanut office xp fin ja publisher xp engl samaan koneeseen. Nyt "kaikki ohjelmat listassa on 2 paikkaa: Ms office tools ja Ms office työkalut. No molemmista ole yrittäyt vaihtaa kieltä ja olen koemielessä poistanut publisherinkin, mutta ei onnaa...
- ei mulla ainaakaan ole...
Karri442 kirjoitti:
Nimittäin Officesta pitää kyllä hankkia erikseen kieliversiot Suomelle ja Englannille.
...kuin yksi versio ja sieltä voi Office Toolseista käydä muuttamassa halutun kielen.
- thoms
Karri442 kirjoitti:
Mistä saa kielipaketteja? Minulla siis on englannin kielinen Office Xp (Word 2002), haluan Wordin suomen kieliseksi.
- Rapsu77
Itselläni ympäristö, jossa on Ruotsi, Englanti ja Suomi käytössä. Vielä kun kun saisi suomenkielen oikoluvun (joka on tuloillaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410