Caba Tyrosiini 500mg kapseleita molemmat. Onko kukaan testannut, mikä olisi paras annostus? Riittääkö kapseli kumpaakin illalla? Entä tuotteiden käyttö ikä-ihmisellä? (80v)
Caba+L-tyrosine
4
914
Vastaukset
- kuikka
Tyrosiinia ottaisin aamulla/päivällä, koska se on virkistävä aminohappo. Gabaa iltaisin, sen vaikutus on rauhoittava.
Voi ottaa 1 g kumpaakin päivässä. 80v voi myös käyttää ellei ole erityisempiä lääkityksiä. - tyrosiinia
voisi olla 500-1500mg b6 vitamiinin kanssa ja ehdottomasti tyhjään vatsaan, voi syödä tunnin tai puolentunnin kuluttua. Sama koskee kaikkia vaipaita aminohappoja kuten gaba:a, näin niiden teho on huomattavasti parempi. Itselläni tyrosiini vaikutti jo 500mg päiväannoksilla huomattavasti piristävänä kun sitä joskus kokeilin. Merkki oli Solgar.
Gaban annostus on mielestäni parempi pitää korkealla, jopa 5000mg illalla. Sitä saa halvimmalla jauheena, muuten viisi grammaa maksaa turhan paljon.- kuikka
Mistä Gabaa saa nykyään jauheena. Ennen eräs urheiluliike myi, mutta sitten lopettivat.
- irtokarkki
Olen syönyt L-tyrosinea noin kuukauden ja olen ollut tosi pirteä ja hyväntuulinen koko ajan. toki en ollut enää masentunut kun aloin syömään tuotetta. voihan se olla ihan placebo vaikutustakin. suosittelen silti kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707