Miten ja mistä vois Saksasta tilata polttoainelämmittimiä? Ovat satoja euroja halvempia kuin kotimaan kaupoissa. Laittakaa osotteita jos tiedätte. Lähinnä uudet kiinnostaa ja niistä varsinkin Eperspächerin hydronic mallit.
Webasto/ Eberi
7
1574
Vastaukset
- Kerro sinä meille
Euroja halvempia, niin kait itse tiedät osoitteita?
- keku
Tuolta ovat ainakin tilailleet:
http://shop3.webmailer.de/cgi-bin/ePages.filereader?43435a430048e7302717ac172c2705ef EN/catalogs/724565&2D726716
Ja kaupan pääsivu: http://autoteile-discount24.de/- ksks
Itsellä on 4 kw Eberi ja voisi olla tehokkaampikin. Jos itse ostaisin juuri nyt niin ehdottomasti ostaisin 5 kw laitteen.
- Entäs asennettuna
minidigikellolla alk. 1300 Euroa (ainakin saa tuohon hintaan). Jos laite maksaa Saksasta rahdattuna noin 700 Euroa, niin saako asennuksen alle 500 Euron? Jos säästöä kertyy alle 100 Euroa, ei kannattane.
- jjk
jos vähänkään on ollut tekemisissä auton tekniikan kanssa niin on helppo itse asentaa
- Luvan omaava
jjk kirjoitti:
jos vähänkään on ollut tekemisissä auton tekniikan kanssa niin on helppo itse asentaa
ihan vaan tiedoksi jjk että kyseiset laitteet vaatii öljypoltin asentajan luvat
joten mikkään vakuutukset ei kata kyseistä asennusta - höpöhöpö2
Luvan omaava kirjoitti:
ihan vaan tiedoksi jjk että kyseiset laitteet vaatii öljypoltin asentajan luvat
joten mikkään vakuutukset ei kata kyseistä asennustaHöpöhöpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489