Onko Camp Christina vielä pystyssä?-03huhti-04huhti asuin siellä.Onko kovasti muuttunu?Tietääkö joku?Ois mukava päästä joskus sinne takas.
KFOR/A-coy
11
3971
Vastaukset
- slk-mersumies
Christina on vissiin siirtynyt jonnekin muuhun maahan hommiin, eikä enää ota vastaan kuin vakiasiakkaita.
- Ex-Christinalainen
HAAHHAHAHAHHAAAA!!!
Vitun hauska mies mersulla. - F05
Ex-Christinalainen kirjoitti:
HAAHHAHAHAHHAAAA!!!
Vitun hauska mies mersulla.Hyvin tää näyttäis olevan pystyssä..
- YK-FAITTERI
Mee lepäämään , elämä kulkee sun palvelusajan jälkeenkin. Mitä v_tua sä unohdit ottaa mukaan?
Osta joltain asaevarikolta hylsyjä himaas ja katsele samalla kaikki Rambo-filmit niin tuntuu
sankariraukalta paremmalta.- Ex-Christinalainen
Ai, ihanko tosi että se elämä kulkee?
Kylläpä tulee taas asiallisia vastauksia!Pakko ei ole vastata jos ei oo mitään asiaa!
Daiju!!! :D Mä nauran sulle!
- FASSE
Kyllä keväällä-05 tuli uudet asukkaat sinne.Nyt kuulemma rakentaneet lenkkipolun, Villen tapaan leirin ympäri.
- voimissaan
Itse sieltä kotiuduin kuukausi sitten ja suvi do:ssa kaikki hyvin. Muutoksia ei hirveesti ole käsittääkseni tullut. Lähinnä leirin ulkopuolelle valmistui uus komea lenkkipolku.
- ex-alfa
No se lenkki polku on nopeasti nähty! saako sielä vielä käydä lenkillä bosen ulkopuoleela jos on kaveri ja nallipyssy mukana?
- Make
Olin A-coyssa 99-00 ku se perustettiin Stimljeen.
Siel ei taida olla enää mitään?
PS. Kirkonmäki on kuningas paikka... :)- 03-04
Onhan siellä pien pose kirkon vieressä... tai ainakin sitä olin kovasti tekemäs ja asumassa kun ruoska purettiin:)
Ja Cristiinahan on vika pose joka kosovosta joskus lähtee.
Onks cristiinas vielä jyrkän kurvin varotus hirsisaunan edessä tunnustuksena yhden sankarin ajotaidoista;) - metsamies
03-04 kirjoitti:
Onhan siellä pien pose kirkon vieressä... tai ainakin sitä olin kovasti tekemäs ja asumassa kun ruoska purettiin:)
Ja Cristiinahan on vika pose joka kosovosta joskus lähtee.
Onks cristiinas vielä jyrkän kurvin varotus hirsisaunan edessä tunnustuksena yhden sankarin ajotaidoista;)2005 keväällä Stimljen kirkonmäellä ei ollut enää miehitystä. Itsekin olin aloituksessa Stilmjessä ja uudestaan Suvi Do:ssa 04-05.
Stimljen suunta oli ainakin 04-05 irkkujen aluetta, mutta Stimljessä ei ollut heilläkään leiriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174