Oliko Hans Asmanilla pätevä alibi? vai... oisko se kuitenkin murhaaja?
Oliko Asmanilla
4
457
Vastaukset
Hans Ashmanin alibina toimi lehtitietojen mukaan muistaakseni hänen silloisen naistuttavansa vuokraemäntä/isäntä. Oliko se kyllin hyvä alibi, jäi epäselväksi. Jotain muutakin outoa siinä jutussa oli. Salattiin jotain yhteiskunnankin taholta.
Toisaalta on vahvat epäilyt kyllä siihen, että Gustaffson ei ollut suinkaan syytön tapahtumiin.
Asia on nyt kai loppuunkäsitelty.- kuin hänen vaimonsa
Hänen vaimonsa sanoi että Assmann oli yön kotona, mutta nukkuivat eri huoneissa,
jos niin mistä hän voi tietää varmasti että Assman olisi ollut kotona.
Toisaaltaan olen lukenut että hänen vaimonsa jo pelkästään pelosta olisi antanut
tuon alibin Assmannille, mene ja tiedä. - Pelleily SEIS
ihan tarpeeks jo heikkopäisenkin laskea, että se siitä lapsukaiset.
- §§§§§§§
Eipä ollut kunnon alibia koska vaimo kumosi antamansa alibin myöhemmin. Hänen oli ollut se pakko antaa, koska eli jatkuvan pelon alla Asmanin pahoinpitelyjen vuoksi. Asmania epäilty myös kahdesta muusta murhasta (ainakin). VARMAA tietoa on myös hänen väkivaltaisuudestaan ja rikollisesta mielestään. Vaan kun oli niitä poliittisia yhteyksiä niin paljon, että pääsi kuin koira veräjästä. Siltikin, vaikka ennen kuolemaansa tunnusti tämän tekosen!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577280Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7313503Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491807Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621768- 841405
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841371- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144