Kymmenen pistettä ja papukaija merkki sille, joka osaa vastata tähän hankalaa kysymykseen, joka on vaivannut mieltäni vuosikaudet...
Eli joskun 80-luvun puolivälissä tuli Hittimittarissa biisi, joka on jäänyt mieleen...Sellainen ajalle tyypillinen pehmohevi kipale, äijät oli sellaisia Europe-tyylisen näköisiä. Pitkät tukat, "ketunhäntiä" nahkatakissa jne. Videosta muistan myös että jotkut tytöt tiiraili tämän bändin esitystä jostain seinänreistä tms. ja yrittivät kai raivata tietä sinne...
Niin ja tärkein mikä saattaa avittaa, että mieleen on jäänyt sano Shy (tms.), en tiedä liittyykö bändiin, vai onko kappaleen nimi. Olen yrittänyt tuolla etsiä netistä, mutta ei ole tärpännyt.
Muistatko siis sinä?
hittimittari
10
583
Vastaukset
- Rakkaus83
Mahdatkohan tarkoittaa tätä,
Kajagoogoo- Too shy ?!:)- ap.
Hyvä veikkaus, tuota mietin itsekin. Mutta biisiä kuunnellessa ei kyllä herätä muistoja. Vaikka pikkupenska 80-luvulla olinkin, tuo Kajagoogoo kuulostaa siltä etten olisi pitänyt silloinkaan =) Silloin iski Bon Jovi, Europe, Kiss, Wasp, TW yms (voi äitiparkaa kun pikkutytöllä tollanen musiikkimaku)...
Videota tuosta nyt kyllä etsin, mutta luulen ettei se ole tuo biisi.
Lisää veikkauksia otetaan siis vastaan.
- Emma
hanoi rocks. up around the bend
- ap.
Hmm, luulisin että Hanoi Rocks olisi jäänyt mieleen...En tiedä onko mielikuva vääristynyt vuosien mittaan, mutta oletan että kyseessä ei olisi kotimainen bändi. Mutta videota tuostakin nyt odottelen, niin asian voi tarkistaa =) Voihan olla että kyseessä oli joku yhden hitin ihme, josta ei sen koommin ole kuultukaan.
Lisää veikkauksia tulemaan, muuten en saa rauhaa kun asia nyt kerta rupesi vaivaamaan toden teolla...
- ----------
sitten joku Duran Duran pojat tai Bogart Co?
- mss
80-luvulla oli kyllä olemassa "pehmohevi"-bändi nimeltä Shy. Biisin nimi oli varmaan Break down the walls (tai Bring down the walls). Mulla on kyseinen vinyylikin, mutta valitettavasti tällä hetkellä muutaman sadan kilsan päässä, niin en nyt pysty katsoa siitä enempää faktoja.
- mss
www.geocities.com/SoHo/Studios/2786/shy.html
- ap.
Jee, kiitos paljon, luulempa tosiaan että se on varmasti juuri tuo Shy (eli muistin oikein, vaikka varmaan about 8 v olin silloin).
Harmi vaan ettei tähän hätään ko. kipaletta, saatikka videota löytynyt netin kautta... - mss
ap. kirjoitti:
Jee, kiitos paljon, luulempa tosiaan että se on varmasti juuri tuo Shy (eli muistin oikein, vaikka varmaan about 8 v olin silloin).
Harmi vaan ettei tähän hätään ko. kipaletta, saatikka videota löytynyt netin kautta...Kiva jos oli apua. Toivottavasti löydät vielä biisin jostain...
Jonkun tuon ajan ohjelman tunnari oli Huey Lewis & The News - The Power Of Love....en oo kyl varma oliko se just Hittimittari, mutta ainakin sitä ohjelmaa tuli aikoinaan kuunneltua ja toi jotenkin tuli mieleen siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144