Olen utelias, kuinkakohan moni on syntynyt 24.10?
Jos joku vaikka haluaisi laittaa sähköpostia ja olisi kiinnostunut niin: Woods_of_Belial@luukku.com
Terveisin, Woods_of_Belial
Ave.
ketkään syntyneet 24.10..?
7
1076
Vastaukset
- Woods_of_Belial
Olen siis ihan vain kiinnostunut tutkimaan horoskooppeja ja kun itsekkin olen syntynyt 24.10 niin luonnetta lähinnä lähempää kun voisi tutkia..
Pelottavaa jos minun kaksoisolentoa löytyisi tästä läheltä.. ;)
heh..no jep jep. let's have a look.- kovis
Olen liki 50 vee, olen lukenut paljon skorpioniin liittyvistä. olen vaan pysytellyt hiljaa. Vaanpa tuo 24.10 juttu pisti herättämään!Olen syntynyt siinä aikana.täytyy sanoa että äärirajajuttu pistää vähän sekoilemaan! joko skorpioni vai sitten vaaka? Uskon että sama juttu koetteee muita vastaavaa! et ole ainoa ja tsemppiä haussa!
- Woods_Of_Belial
kovis kirjoitti:
Olen liki 50 vee, olen lukenut paljon skorpioniin liittyvistä. olen vaan pysytellyt hiljaa. Vaanpa tuo 24.10 juttu pisti herättämään!Olen syntynyt siinä aikana.täytyy sanoa että äärirajajuttu pistää vähän sekoilemaan! joko skorpioni vai sitten vaaka? Uskon että sama juttu koetteee muita vastaavaa! et ole ainoa ja tsemppiä haussa!
Ethän sä vielä mikään vanhus ole ja ainahan voi pitää mielen nuorena.
No minä olen skorppiooni.
Ok. kiitos sinulle.
- Albert_Antichrist
minä olen syntynyt silloin (:
- tytsy
olen syntynyt tuolloin...
- hanja
Haittaako se että olen syntynyt 25.10 enkä 24?
- Anonyymi
Mä oon syntynyt 24.10 mut minä. Vuonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184