Susanna Tervaniemi

mitätön

Anteeksi vaan, mutta tätä mieltä olen kun olen nähnyt kyseisen naisen tv:ssä. Jos tuon näköinen on ollut missi tai yleensäkkään joku maamme valovoimaisimpia kaunottaria, niin sitten minä olen maailman kauneimpia. Voin aivan rehellisesti sanoa, että olen tuota naista huomattavasti näyttävvmpi ja kauniimpi. Vaikka yleensä minulla on matalanriman kuva ulkonäöstäni enkä helposti lähde kehumaan itseäni niin kyllä sen voin sanoa, että tuon naikkosen ainakin pesisin mennentullen ulkoisesti. Samaa on sanonut myös poikakaverini joka ei kehu ihan ketä tahansa tv:ssä.

14

8900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätön

Samaa on sanonut myös äiti,mummu ja kummitäti

• Eino

Makunenkin niin?

• perseestä

No herranjestas sentään eihän se mikään kaunotar olekkaan vaan tuli tunnetuksi sen jonku julkkiksen huumetyypin heilana.

• Minni123

mäkin oon kauniimpi kuin esim.Mira Salo,Elina Nurmi tai Hanna Ek!!Mutta sentään en ole kauniimpi kuin maailman kaunein nainen eli Britney Spears!!

• mika

Britney Spears maailman kaunein?!? HAHHAAHAHAHAA!!! =D =D

• Kira
        mika kirjoitti:

Britney Spears maailman kaunein?!? HAHHAAHAHAHAA!!! =D =D

Olikohan tuo lausunto Britneystä olevinaan päivän vitsi.Toivottavasti.Mikäli ei niin makunsa kullakin.

• ei hyvä juontaja

luontevammin, se on semmoista väkinäistä puhetta välillä puhuu kuin kone!

• Jussi

On se kumma, kun joillekin ei mene perille, että kaikilla ei ole samanlainen maku ja kauneuskäsitys. Susanna Tervaniemi oli ainakin missiaikoinaan ihan hyvän näköinen nainen. Nykytilasta en osaa sanoa, kun en ole nähnyt. Missikisatkin voittaa aina tuomarien mielestä sopivin kompromissi, koska kaikkia ei voi mitenkään miellyttää. Kauneusasioissa ei ole olemassa mitään absoluuttista totuutta. Todennäköisesti olet itsekin jonkun muun mielestä susiruma, vaika pidätkin itseäsi maailman kauneimpana.

• mennen talven lumia

Joo telkussa näyttä ainakin ihan tavikselta ei uskoi, että on ollut missi koska melkein jokainen nuori nainen joka vastaan tulee on paljon kauniimpi.

• rumajatylsä

Missi?!
        Ei uskois, mutta tuolta ne huumeita
        käyttäneet ex-missit näyttävätkin.
        Rupsahtanut.

• Brad Pitt!!

Minun muija sano mulle myös et olen komeempi kuin itse Brad Pitt tai joku leonarto. Sano et ei menis kenenkää muun sänkyynkään ku mun. Seon kumminki hestenssin sähkösäätönen jota tuskin Bratillakaa on.

Eli täytyy sinunki sit aika kaunis olla jos sun poitsuliskaa ei kerra muita kelepuuttas.. nii kerta..

Mies 29

• nyt

Hei nythän oli kyse Susanna Tervaniemestä ei jostain Angelina Joliesta josta tuskin yksikään Suomalainen itserakaskaan naikkonen väittäisi olevansa kaunimpi. Oikeastaan Susanna kuuluu B kastiin ns. kauneuskäsitteessä.

• -K-

uskomatonta kateellisten panettelua! hävettää ja ahdistaa tuo teidän kieroutunut kateellisuutenne asenteella;mitä toinen saavuttaa on aina pois itseltä!! Uskomatonta porukkaa. ja haluaisin nähdä sen ihmisen kuvan,joka hehkuttaa nettipalstalla olevansa kauniimpi,kuin susanna, jopa mummin ja tätien mielestä! hoh, kateellisuus kuuluu läpi. Susanna on oikeasti ehkä yksi kauniimmista ja aidoimmista ihmisistä, mitä tiedän.

mikä ihme teitä kaikkia riivaa???

• Anonyymi

Kateus voittaa kiimanki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe