Moi
Kävin metrossa kattelemassa uutta Cadillac STSää.
Mielestäni muotoilu on melkoisen hakusessa. Ihan kuin niille olis annettu 3 tuntia aikaa CTS:n pohjalta tehdä uudet linjat. Lisäksi auton takapaksi on onnettoman pieni. Sisältä näytti ihan kelpoisalta.
Mitenkähan kulkee sillä v6 koneella. V8 riittää varmaankin useimmille.
sts
4
883
Vastaukset
- setae
Itse tykkään uuden STS:n linjoista, Cadillacin uusi "art and science"-tyyli on siinä onnistunut ja hiottu, vanhempi CTS oli muodoiltaan röyhkeämpi ja jokin siinä pisti ilkeästi silmään. STS näyttää aidosti amerikkalaiselta autolta - ja mikä tärkeintä - Cadillacilta, CTS:ssä on taas jotain "Opel Vectramaista".
Numeroiden puolesta luulisi tuolla V6-padallakin pärjäävän: 255hp ei ole kaukana edellismallin Seville SLS:n miedomman Northstarin 275hp:stä, ja se ei todellakaan ole laiska. Tietysti tuo V8 on itsestäänselvästi luonteeltaan erilainen ja kutosta vääntävämpi. Ja painoakin on uudessa STS:ssä enemmän.- STS-98
pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.
- the who
STS-98 kirjoitti:
pätee jo maailmalla ilmitullut asia; muotoilu todellakin jakaa mielipiteitä. Itse en pidä siitä, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että muotoilu puhuttelee. Tässä maailmassa on tarpeeksi ns. komiteanmietintömuotoilua.
Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.
Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä. - MrCaddy
the who kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että liian monet autot muistuttavat toisiaan. Kuitenkin cts:n muotoilu oli röyhkeää, mutta mielestäni enemmän amerikkaa, kuin opelia. Sts:n muotoilu on jäänyt jotenkin kesken. Mallia voisi ottaa esim XLR:n särmäkkäästä olemuksesta, jossa on mukana myös sitä amerikkalaisuutta. Sts:n amerikkalaisuus jää sisustaan ja keulallakomeilevaan seppeleeseen.
Mitäkö on se amerikka? Se on se jokin, mikä saa minut nauttimaan eri asioista. Miettikääpä sitä.- Caddyn muotoilu on erittain hyva; Menee auraamattomilla teilla hyvin kun nokka on kuin lumiaura!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134