asp & kammonen

v85.

Mitä tekivät asp & kammonen noin v.85. Miten heillä menee nykyään.

14

7395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samalta kylältä

Kun kerran osaat yhdistää nimet ja vuosiluvun, tiedät loputkin.Ainakin mitä tekivät.

• siksi

Siksi kun olen Asp itse ja kiinnosti tietää vieläkö ihmiset muistaa meidät.

• enpä usko
        siksi kirjoitti:

Siksi kun olen Asp itse ja kiinnosti tietää vieläkö ihmiset muistaa meidät.

vaikka mitä välii, olit tai et.Jos olet niin kerro kuulumiset sieltä -85 alkaen.

• viestiketjua olemassa

kuin tämä. Epäilen

• koska

Löysin v85 iltasanomista otetun kopion, jossa vain sanotaan noiden kahden tehneen järkyttävän teon, ei siinä mainita muutakuin tappoivat,vieläköhän lusivat.

• samalta kylältä

Taksikuskin ampuivat ja ovat aikakausia sitten vapautuneet.

• hyvä-sylvi

Voisikohan sitä keksiä jotain muuta tekemistä, kun kaivella menneitä jatkuvasti. Tikulla silmään!

• olet oikeassa
        hyvä-sylvi kirjoitti:

Voisikohan sitä keksiä jotain muuta tekemistä, kun kaivella menneitä jatkuvasti. Tikulla silmään!

Muistan tapauksen, itseasiassa toisen näistä tunsin tai oikeastaan tiesin, ihan söötti poika silloin "satavuotta" sitten, siis tämä k....

Mutta turha asiaa puida, toivottavasti heillä on elämä hyvin.

• muistaa
        hyvä-sylvi kirjoitti:

teloittivat kaksi perheenisää ilman syytä.näitäkin tapettuja miehiä jäivät lapset ja vaimot kaipaamaan.paskasäkit elävät nykyään lappeenrannassa uusien henkilöllisyyksien kera.toivottavasti tappaisivat itsensä.

• eipä oo totta tuo
        muistaa kirjoitti:

teloittivat kaksi perheenisää ilman syytä.näitäkin tapettuja miehiä jäivät lapset ja vaimot kaipaamaan.paskasäkit elävät nykyään lappeenrannassa uusien henkilöllisyyksien kera.toivottavasti tappaisivat itsensä.

yhden taksikuskin ne päiviltä laittoivat, älä puhu valheita.

• voivat
        eipä oo totta tuo kirjoitti:

Kusipäät tappaa itsensä ja PIAN

• xxx
        eipä oo totta tuo kirjoitti:

ennen taksikuskia ampuivat autokauppiaan liikkeensä ojaan kuin koiran.ja se on varmaa!!

• henkirikos
        hyvä-sylvi kirjoitti:

Henkiros ei vanhene koskaan ! Eikä jokainen voi tuollaista unohtaa koskaan vaikka haluaisi.
        Siis uudet hen tunnukset, nimet, voiko suomessa muuttaa kaiken, niin ettei menneisyys paljastu.

• Anonyymi

Mitäpä noista sanoisi, raukkoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3745
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      407
      2449
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2181
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2034
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      36
      1809
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1507
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1371
    Aihe