Tarvitsisin jonkinlaista (englannin tai suomenkielistä)korjausopasta Jaguar xj12 vm.93:een. Onko kellään tietoa ?. Alfamerissa on vanhempiin malleihin ja maahantuojakaan ei voi auttaa. Itselläni on vain saksankieliset auton mukana tulleet ohje/huoltokirjat.
XJ-12 -93 kirjaa ?
4
668
Vastaukset
- jaggeri
Sen verran lisään tuohon sinun viestiin että ilmeisesti kyseessä on malli XJ81 eikä SIII.
Tuo vuosimalli on niin rajalla, että se saataa sekoittaa jotain.- Jykä
rekisteriotteessa lukee mallin kohdalla:
4D SEDAN XJ12-6.0-JHALS4/287
Olen kiitollinen kaikesta tiedosta jota kyseisestä automallista on saatavissa. - Jaq93
Jykä kirjoitti:
rekisteriotteessa lukee mallin kohdalla:
4D SEDAN XJ12-6.0-JHALS4/287
Olen kiitollinen kaikesta tiedosta jota kyseisestä automallista on saatavissa.jaguarlovers.org :sta löytyy ainakin CD-ohje
ko.laitteeseen, tilasin itse sen sieltä.
Manuaali ei ole täydellinen, mutta on siitä
varmasti hyötyä jos itse väsää. - Jykä
Jaq93 kirjoitti:
jaguarlovers.org :sta löytyy ainakin CD-ohje
ko.laitteeseen, tilasin itse sen sieltä.
Manuaali ei ole täydellinen, mutta on siitä
varmasti hyötyä jos itse väsää.Joku aika sitten yksi Jagge harrastaja kertoi tilanneensa Trianglesta, joten niin tein minäkin.
Toimitusaika oli useampi viikko mutta tulihan se sieltä. Ihan kayttökelpoinen romppu ja hinta 35 euroa toimituskuluineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980