Tänään menen töihin ensimmäistä kertaa uuteen työpaikkaan. Jännittää ja pelottaa ihan mielettömästi! Toivottavasti pärjään. Olisipa jo pari kuukautta takana =)
Ensimmäinen
7
3034
Vastaukset
- että,
pärähtää! Ei vaiskaan, juupas eipäs juupas eipäs, wheeeee! Tsemiä, hyvin se menee!
- lailla
Ota ihan rauhallisesti vaan pari viikkoa. Sitten se rupee sujumaan lähes itsestään
- blondi-72
..joten tiedän miltä tuntuu jännittäminen kun on uusia työkavereita,uudet vaatimukset ym mutta sitä oppii luottamaan itseensä kun lopulta kaikki meneekin hienosti ja minut otetaan hyvin vastaan. Eli siis mä teen keikkaa ja kiertelen ympäri hesaa.Työ on rankkaa mutta mukavaa.Opin tuntemaan uusia työtapoja,on pakko osata puhua,täytyy tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen oppinut lukemaan karttaa sekä liikkumaan paremmin:)
- jobi
blondi-72 kirjoitti:
..joten tiedän miltä tuntuu jännittäminen kun on uusia työkavereita,uudet vaatimukset ym mutta sitä oppii luottamaan itseensä kun lopulta kaikki meneekin hienosti ja minut otetaan hyvin vastaan. Eli siis mä teen keikkaa ja kiertelen ympäri hesaa.Työ on rankkaa mutta mukavaa.Opin tuntemaan uusia työtapoja,on pakko osata puhua,täytyy tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olen oppinut lukemaan karttaa sekä liikkumaan paremmin:)
Millaista homma teet? Tuollainen kiinnostais kyllä.
- Jamppa
jobi kirjoitti:
Hän on varmaan jääkiekkovalmentaja!!!
- blondi-72
jobi kirjoitti:
olen eli kierrän ympäri hesaa toimitilahuoltajana:)
- on hyvä
merkki! Ei kun lykkyä,kyllä kaikki sujuu hyvin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102