Vallikallion Spar kauppa

kohta entinen asiakas!

Mua on alkanu raivostuttaa vallikallion spar-kaupan asiakaspalvelu,jos sitä voi asiakaspalveluks sanoo!!! Ainakin kassa neidit ei taida oikein hallita asiakaspalvelua... Nyrpeitä naamoja ja huono kohtelu...! Et ei toi oo ollenkaan hyvää asiakaspalvelua,ei ollenkaan!
Ja siks toisekseen helvetin kalliit hinnat ja huono valikoima tavaraa. Muissa espoon spar kaupoissa on vähän paremmat hinnat,valikoima,ja palvelu,mutta ei vallikallion....!! Jos ei siellä asiakaspalvelu muutu niin,voi olla varma että kuluttajaasiamiehelle menee tietoo,jos ei sekään auta niin asiakkaat vähenee aika paljon!!! Se on varma!

10

2092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lintuvaarassa asuva...

Samaa mieltä... Oon huomannu aivan täysin saman asian. Ihan kun kassaneidi olis sitruunan syönny,niin happamia naamoja kassalla jokus näkyy... Ja kun rahaa antaa niin,ihan kun ne kassaneidit repis jo se käsistä....! Oonkin jo vaihtanu kauppaa selloon,mutta ihan pakkolliset ja kiireiset ostokset käyn hakee sparista. Mutta taitaa sekin jäädä tekemättä... Valtsun spar-kaupan asiakaspalvelun on muututtava!!!

• alkuasukas

Joo sen kaupan nykytilan ei kyllä ole kehuttava.

Mutta asettukaa kauppiaan asemaan - se huoneisto jossa kauppa toimii on todella syvältä - pieni ja sokkeloinen - ei sinne yksinkertaisesti mahdu enempää tavaraa kun asiakkaiden pitäisi pystyä siellä seassa vielä kulkemaankin.

Jos Vallikallion Spariin jättää menemättä on seuraava lähin kauppa Galleriassa ja jos on autolla liikkeellä tulee aika helposti mentyä Selloon. Eli eurot valuvat Lintuvaarantietä aina Selloon asti.

Paikallispalveluiden kannalta olisi tärkeää että Leppävaaran pohjoispuolelle saataisiin tiloiltaan kunnollinen kauppa, mutta mistä siihen löytyisi vielä tontti? Vanhakin kaupanpaikka Lintuvaarassa muuttui muutama vuosi sitten Seurakuntataloksi, joka sinänsä oli hyvä asia mutta kyllä päivittäistavarakauppaakin olisi alueella tarvittu. Sillä tontillahan oli vuosikymmenien ajan toiminut kaikkien vanhojen Lintuvaaralaisten muista Paulakosken kauppa.

Lintuvaaran alueen kauppoja on kuollut parin vuosikymmenen aikana useampiakin. Näistä on kirjoitettu Lintusessa, alueen omakotiyhdistyksen lehdessäkin jokin aika sitten.

Itse muistan asioineen vielä 70 ja 80 luvuilla
      * Lintuvaaran "kahdessa" Elannossa,
      * Uusmäen Hokissa,
      * Paulakoskella Lintuvaarassa,
      * Paulakoskella Hämeenvaarassa,
      * Hokissa Hämeenvaarassa,
      * Vallikallion Hokissa,
      * Tikan kaupassa Mäkkylässä

Tällä hetkellä näistä mikään ei ole enää toiminnassa ja aika laajan alueen ainoa ruokatavarakauppa on tämä Vallikallion SPAR.

Nykyisellään onkin lähdettävä "autolla" kauppaan naapurikaupunginosaan, joka minulla useimmin on joku näistä seuraavista:
      * Pähkinärinteen Siwa
      * Malminkartanon S-market
      * Sello kauppoineen

• Kerran käynyt

Minä ostin mainitusta kaupasta lihapiirakan v.1993. Muutamalla riisijyvällä täytetty rasvainen kuivahtanut lätyskä maksoi yli 8 mk. Tuon pahvilta maistuneen piirakan oston jälkeen en sitten olekaan siellä asioinut.

• Pettynyt

Minä meinasin kerran ostaa wiinereitä mutta enpäs ostanutkaan kun näin,että niitten wiinereitten joukossa tepasteli sokerimuurahaisia. Jai kyllä ne wiinerit ostamatta minulta... Parannusta spaariin tai koko kauppa kiinni...!! Ei sen puoleen rahat virtaa mäkee alas pitkin selloon,galleraan,tai alepaan. Niissä on sentään hyvä palvelu ja valikoima...

• pikkukaupat toimii

On tilaa, on valikoimaa (riittää mulle) ja erityisesti aika mukavat myyjät, enempää en myyjiltä tai kassa tytöiltä/pojilta vaadikkaan kunhan nyt ei ihan putoa kassan alle lattialle ja saa annettua rahat käteen eikä pitkin ja poikin.

Kannata pikkukauppoja jos vaan voi, koska muuten ne pikkukaupat "menee" sinne isoon kauppakeskus helvettiin. Mun mielestä on todella hyvä kun saa asioida lähistöllä olevissa pienemmissä ruokakaupoissa jossa harvoin on ruuhkaa, auton saat oven lähelle 50 metrin päähän. Onneksi Matinkylässäkin toivottavasti on sen verran asiakkaita että pikkukaupat säilyy jatkossakin.

Onkohan se vallikallion spar kuoleman korahduksia jos siellä menee huonosti? Henkilökuntaa ei enää kiinnosta..

• orangelight

No ohhoh, ollaanpas sitä negatiivisia. Ite oon Vallikallion Sparilla asioinu nyt viiden vuoden ajan eikä oo mitään valittamista.
      Kassaneidit ja kundi ja muut henkilökunta on TOSI ystävällistä, ihan tavallisia ihmisiä, jos ei nyt mitään kauheeta juttelutuokioita siin ehdi pitämään. Mitä tahansa pyytää et oisko teillä, niin sitä tilataan! Todellista pienkauppa-asiakaspalvelua.

Kiva kotoinen ilmapiiri, ja pieneks kaupaks hyvät vihannesvalikoimat, johon kiinnitän eka huomiota ku olen vege. Kiireetön rauhallinen tunnelma verrattuna superhypermarketteihin, vaikka kauppa on aina ruuhka-aikaan täynnä (kertoo suosiosta) ja ei muulloinkaan koskaan tyhjä.

Ja hei kamoon! Se on Lintuvaara-Vallikallion AINUT lähikauppa. Ite käyn Sparilla harva se päivä, ei aina viitti lähtee jonku muutaman vähäsen ostoksen takii monen kilsan päähän, eikä kaikilla oo autoa. Lähikauppa on elosan ja toimivan kaupunginosan tunnus ja olennainen osa elämää. Ei pienen lähikaupan tarttekaan olla niin ihmeellinen ku joku suurempi marketti.

Ite ex-stadilaisena kaipailen vanhojen kulmien pikkukauppoja enemmänkin, etoo oikeen sellanen elämäntyyli jossa ostetaan joku h-vetin amme täyteen ruokaa kerran viikossa, lastataan se ruokavuori tila-autoon "ettei vaan pääse kuolemaan nälkään". Ja mistä sellanen noin kaupungin infrastruktuuria ajatellen kertoo? Se kertoo kaupungista jonka asukkaat on alistunu massamarketteihin ja kaikkeen mikä ylhäältä annetaan, latoo konemaisesti sapuskaa metallisiin jättihäkkyröihin, tyytyy nukkumalähiöidensä palvelujen köyhyyteen.

Vallikallion Spar osaltaan pitää yllä Espoon viihtysimpien kaupunginosien hyvän arjen perinnettä. Kaikkien työntekijöiden kanssa siellä juttelen sillon tällön kuten tällasessa pikkukaupassa on tapana. Niille joiden mielestä palvelu on muka huonoa voin vaan sanoa et niin metsä vastaa ku sinne huutaa, yrittäkääpä keskustella kassaneitien ja muiden työntekijöiden kanssa, jutskatkaa niitä näitä niin huomaatte miten mukavia ja virkistäviä ihmisiä he ovat!
      Itse olen kovasti pitänyt tästä kaupasta, samoin kaikki samalla alueella asuvat tuttavani. Mutta me emme olekaan mitään tuppisuita emmekä nirppanokkia.

Ja kun nyt noissa muissa viesteissä moni totes että matka kulkee autolla Pitskuun, Selloon tai Kannelmäkeen, niin ei kai siinä sit mitään ongelmaa oo, siinä sit huristelette, mut antakaa meidän autottomien pitää tää pieni kauppa tärkeine ruokatarpeineen.
      Lisäksi alueella asuu myös paljon vanhoja ihmisiä jotka ei jaksa aina lähtee kahvimaitoja, yhtä mikroannosta tai jotain mikä unohtu (eikä nuorempikaan) ostamaan jostain Sellolta!

• kaupassa kävijä

Viherlaakson Spar on myös aika kallis, mut henkilökunta on asiallista ja kohteliasta. Samoin Viherlaakson K-kaupassa. Molemmissa kaupoissa on työntekijöitä, nuoriakin, jotka aina jaksavat olla ystävällisiä, kiitos teille.

• yliaktiivisiakin myyjiä

Melkein veikkaan tälläinen on osaltaan omaksunut jotakin muuta kultturia. Itsellä on ainakin näin kokemusta että kun joku asuu vaikka Englannissa pitkän aikaa niin johan tulee sosiaalinen ihminen sieltä takaisin. Ärsyttää kyllä joskus kaupassa oikein yli aktiivinen tai sellainen hirveän kohtelias myyjä joka kiittää suurin piirtein pieraisustakin, KIITOS.

• Anonyymi

uusi 2025 spar ei myy fazerin sokerimuurahais tuotteita

• Anonyymi

Vallikallion mainio Spar-kauppa on syöty murusiksi jo reilut 15 vuotta sitten. Nyt tuolla kauppapaikalla toimii kallishintainen K-Market.

Aika vaikeata uuden Sparin on löytää itselleen hyvällä paikalla olevia liiketiloja, jotka soveltuvat päivittäistavarakauppaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5194
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe