Pelloilta Teeriä.

linnustaja- 85

Oletteko saaneet pelloilta kyttäämällä/kuvastamalla teeriä, jos olette niin aamulla vaiko illalla?

10

10305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on saatu.Kaikki olen saanut aamulla kuvastamalla.Teeret tulevat noin auringonnousun aikaan,lisäapuna voi käyttää teeripilliä.

• teertä

hyväksi havaittu myös säkkipilli

• jake
        teertä kirjoitti:

hyväksi havaittu myös säkkipilli

eiköhän se parhaiten tuu ku vähä kuhauttelee?

• Ylen yllättämä eläman
        jake kirjoitti:

eiköhän se parhaiten tuu ku vähä kuhauttelee?

Onhan se hienoa, kun teeri tulee ja hetken kiekertää, voimaa ja riemua elämän uhkuen.

Kertopaaka viela tarkemmin miten houkututtelun on tapahduttava, jotta onnistaa.

• 22 WMR

Pelkästään aamulla. Itse tykkään sumuisesta kelistä, hauskempi kierrellä peltojen reunamia ei tarvitse kytistellä paikallaan. Tosin kaave on houkuttimena pillin lisäksi.

• linnustaja-85

Kiitos vaan vastauksista.

• Pummi

Lyhyt tarina: Olin aamulla pellolla jänis passissa ja kuulin suhahteluja läheiseltä suolta.
      koska en ollut nähnyt yhtään jänistä niin laitoin teeren kuvat peltoon(sillä minulla on aina mukana täytettävät kaaveet repussa.)aikani siinä suhauttelin ja kuinka ollakkaan 20 teeren parvi siihen pöllähti. kirosin koska minulla ei
      ollut mukana kivääriä. lähdin hakemaan kivääriä puolen kilometrin pääsä olevaa kotiaja rukoilin mielessä ettei teeret lähtis. kotona otin äkkiä kiväärin ja muutaman panoksen. kun tulin takaisin pellolle niin siellä odotti uskomaton näky: pelto aivan mustanaan teeriä. laskin että niitä on tollaiset 60 lintua. katselin ja näin todella suuren teeren. aloin tähdätä sitä ja laukaisin.JYTYMM! tunsin rekyylin olkapäässä. näin kuinka kymmenet linnut lähti lentoon. sain haulikon käteeni ja laukaisin oikealla olevaa lintua ja se putosi rättinä kenttään. en ehtinyt ampua toista kertaa. menin katsomaan työni tuloksia. kävin ensin hakemassa haulikolla ampumani teeren. kun menin katsomaan kiväärillä ampumaani lintua hämmästys oli suuri: se oli korpimetso. lädin iki onnellisena pellolta. suolistin linnut kotona. vein korpimetso täyttämöön. täyttäjä onniteli linnusta ja koska se oli hänen ensimmäinen täytettävä korpimetso niin sain sen ilmaiseksi. vieläkin se on olohuoneessa 20 vuoden ajan. eli lyhyesti:olen saanut teeren pellolta noin klo 7.00

• Suurinta ei saisi mielellään ampua, se kostautuu seuraavana vuonna.

• Anonyymi
        k0rh0nen kirjoitti:

Suurinta ei saisi mielellään ampua, se kostautuu seuraavana vuonna.

Korpimetso on siitä vaan paha kun se tappaa muut ukkoteeret

• Anonyymi
        k0rh0nen kirjoitti:

Suurinta ei saisi mielellään ampua, se kostautuu seuraavana vuonna.

tosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43