onko teistä kokeneemmista wiccoista väärin että 14 vuotias lapsi opiskelee wiccaa?? coveneihin en tietenkään vielä voi osallistua,mutta aiheesta olen kovin kiinnostunut,kirjoja olen jo muutaman lukenut.. :)
mietiskelin vain
6
548
Vastaukset
- luminara
Ei siinä ainakaan minun mielestäni ole mitään pahaa jos tosiaan haluaa ottaa selvää ja opiskella asiaa... jatka vain opiskelua jos todella asia kiinnostaa :)Mielestyäni wiccalaisuus (tai mikään muukaan uskonnon harjoittaminen/opiskelu) ei saisi olla iästä kiinni kunhan ei vain vahingoita muita teoillaan tai sanoillaan...
- vaan
Ei sinun tarvitse itseäsi enää lapseksi kutsua, alta 13 vuotiaat ovat lapsia. Sinä olet teini, nuori.
Kristityt manipuloivat jo lapsia omaan uskoonsa siitä asti kun he [lapset] puhetta alkavat ymmärtämään, viimeistään kun aloittavat koulun. Niihin aikoihin olen itsekin alkanut kiinnostumaan wiccasta, joten siitä vaan ota asiasta tietoa! ;)
- Surreal
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin turha tieto. Enemmän pelottaa nuo ikäisesi jotka suhtautuvat kaikkeen paitsi omaan napaan asenteella EVVK.
- ....
Itse aloin jo 11 vuotiaana tutkimaan uskontoja... :D aloitin kyklläkin islamista, mutta se tuntu liian "ahdistavalta" :) sitten tulin miettineeksi mihin minun sukuni ennen uskoi... (saamelaisia) ja aloin tutkimaan luonnon uskoja... nyt olen 14 ja 3 vuotta Luonnonuskonnoista lukenut, enkä ole tietääkseni mitään tyhmää mennyt tekemään :) Lue vain ihan rauhassa! Kuhan et tee mitään tyhmää! Muista myös se, että wicca ei ole ainoa polku... ;D Korjatka jos olen sanonut jotain "väärää"
- Black-Dagger
minäkin olen nuori (en sinua paljoakaan vanhempi :) ) ja luen hyvin paljon kirjoja wiccalaisuudesta ja olen huomannut (taikka tajunnut) että olen hyvin paljon ajatusmaailmani mukaisesti wiccalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094