Puhe (lyhyt kaava)
Rosmariina hyvä
Legendojen legenda, palstojen kruunaamaton kuningatar.
Olemme kaikki panneet merkille, että on ihmisiä jotka voivat puhua arkipäiväisiä ja merkityksettömiä asioita tavalla, jotka herättävät meissä kaikissa mielenkiintoa. Sinä Rosmariina hyvä, olet yksi sellainen. Sinulla on luontaista viehätysvoimaa, osaat johdatella meitä ja viedä meitä miten tahdot
Sinulla on taito ja kyky sanoa kuinka tunnet sisälläsi, Sinä et koskaan jätä kylmäksi ketään, vähiten itseäsi. Sinä olet kuin raikas tuulahdus, sydämellinen, ja Sinun läsnäolosta ei syntynyt koskaan hiljaisuutta. Ei sitä syntynyt kyllä poistuttuasikaan.
Muistamme Sinun ”Repun hoito ohjeet”, Muistamme ”Tuhatnikin” Ennen kaikkea, muistamme Sinut Rosmariina.
Olet tervetullut takaisin, olemme aidosti kaivanneet sinua. Haluamme nähdä kuinka elämää suurempi retoriikka taipuu taas palstalle.
Hyvä hakkuuväki, ystävät ja palstaväki. Levittäkäämme punainen matto.
Hän on vielä joukossamme, Hän on lähempänä kuin itse koskaan tiesimmekään..
Rosmariina ole hyvä.
Rosmariina
82
7712
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
paitsi että me taikiksen kanssa kruunattiin Rossu 50-palstan kuningattareksi ihan omin päin.
Täytynee kipittää paahtimoon pällistelemään. Ymmärrän että Rossu antaa odottaa itseään, sillä aikaa voidaan pukea luotiliivejä päälle Nurinperoisen esimerkin mukaan. - tukkusutija
vähän panen hanttiin.
ihan periaattesta piruuttani.
punaisia matoja saa leväytellä jokin toinen. - eeva-sisko
nyt jotain sisäpiiriä ympäröivää muuria, etsien aukkoa, mista noin neljävitonen , noin viìskyt´ kiloinen tyttölapsi mahtuisi sisään?
En ole koskaan kuullut kenestäkään Rosmariinasta.
Hänelle nöyrä anteeksipyyntöni, sillä 'legenda jo eläessään', kruunaamaton kuningatar pitäisi olla kaikille tuttu.
Puolustuksekseni voin kyllä sanoa, että olen ollut täällä Kaffeella vasta vähän aikaa ja satunnaisesti pistäytymässä silloinkin.
Koska tapa näyttä olevan, että toivotellaan tervetulleeksi lähtenyt ja taas palaava "tuhlaajapoika/tyttö, niin tervetuloa vaan minunkin puolestani, vaikka en tunne vielä koko elämää suuremman retoriikan taitajaa, raikasta tuulahdusta,luontaista viehätysvoimaa omaavaa, joka osaa johdatella ja viedä miten tahtoo;))
Olisi kyllä suuri ilo ja kunnia tutustua.- tukkusutija
antoi opastusta ja ohjausta huhtikuulle kuluvaa vuotta kafees, chat-kuhinoissa ja 50vaikeissa. hävisi sitten hengittämään ja kuleksimaan kotoisella punaisella matollaan.
ja ulkokehätkin melskasivat mitä sattuu kuin rossukin. että kuulostellaan onko lepo vaiko asento. - että esiintyi
tuolloin Vita Novana (tms) viisikymppisissä, tämä hehkutus on toistaiseksi minulle mysteeri, mutta katsotaan....
- eeva-sisko
että esiintyi kirjoitti:
tuolloin Vita Novana (tms) viisikymppisissä, tämä hehkutus on toistaiseksi minulle mysteeri, mutta katsotaan....
Viisikymppisistä muistan Vita Novan. Emme keskustelleet, mutta luin joitakin kirjoituksia ja jos hän on se luontoaktivisi, niin puhtaat, terveet periaatteet tytöllä, tai varmaan hän on rouva, sillä muistan jonkun maininnan tyttärestä, vaikka voihan naimaton nainenkin olla äiti, niinkuin olen itsekin.
- höröhörö
Taisi palsta kuolla ihan poikkeen, joskus täällä oli elämääkin. Pidäppäs uusi puhe vaikka pitkän kaavan mukaan ja jostain toisesta aiheesta vaikka.
- Nimetön
palstavakkareilla on myös laiffi, ihan aikuistenoikeesti
- höröhörö
Nimetön kirjoitti:
palstavakkareilla on myös laiffi, ihan aikuistenoikeesti
Tuo mantra on kaluttu, vakkarilla ei ole laiffia ja jos on, silloin hän ei ole vakkari.
- Nimetön
höröhörö kirjoitti:
Tuo mantra on kaluttu, vakkarilla ei ole laiffia ja jos on, silloin hän ei ole vakkari.
jos laatu korvaa määrän.
Mitäs muuta mun pitää sanoa? - höröhörö
Nimetön kirjoitti:
jos laatu korvaa määrän.
Mitäs muuta mun pitää sanoa?Ihan hyvin sanoit, mitä tuohon lisäämään, en minä haasta riitaa nyt, kai tämä on laadullista keskustelua. Jos huomenna vaikka jutut viriää, tulee asiaa tai sitä laiffia.
- kyllä
sakeeta sakkia
- tämä nyt
stone-manin puhe millanille?
- MillaN
...paras vitsi.:DD
- MillaN
MillaN kirjoitti:
...paras vitsi.:DD
...vielä...toisaalta ihana kunnianosoitus minulle.:DD
- Ihmii kovasti
Toimittaja kirjoitti 21.10.2005 klo 12.31
Darla/Rosmariinaa. Silloin kun hän oli palstalla niin kaipasin aikaa jolloin hän ei siellä ollut, ja nyt sitten päinvastoin. Rossu oli ristiriitainen hahmo enkä koskaan päässyt selvyyteen oliko hän tosissaan vai vedättikö kaikkia minkä ehti.
Rossu ?
Kirjoittanut: Varma 21.10.2005 klo 13.59
Rossuhan on täällä!! Toimittaja on hyvä ja asettaa lasit nenälle ja katsoo hyvin tarkasti. Ei kaikki ole sitä, miltä näyttää.
Toimittaja vastaa: 22.10.2005 klo 21.20
Ei näy Rossun nikkiä vaikka kuinka tiirailisin. Tuosta nikkiväännöstä viisikymppisissä tuli oikein henki päälle, voisin vaihteeksi ottaa selkääni joltakin.
Rosmariina
Kirjoittanut: Waffen-ss 23.10.2005 klo 11.06
Hetkeä myöhemmin Rossu vastaa 23.10.2005 klo 12.18
Rossulla on ennalta näkemisen lahja. Tai nyt joku teistä kusettaa ja kunnolla. Miten muuten selitätte henkilön, joka on pitkään poissa, tulee kuin vahingossa esille??
Kuka on Tuhatnikki? - tähtitoimittaja ejk
Ihmii kovasti kirjoitti:
Toimittaja kirjoitti 21.10.2005 klo 12.31
Darla/Rosmariinaa. Silloin kun hän oli palstalla niin kaipasin aikaa jolloin hän ei siellä ollut, ja nyt sitten päinvastoin. Rossu oli ristiriitainen hahmo enkä koskaan päässyt selvyyteen oliko hän tosissaan vai vedättikö kaikkia minkä ehti.
Rossu ?
Kirjoittanut: Varma 21.10.2005 klo 13.59
Rossuhan on täällä!! Toimittaja on hyvä ja asettaa lasit nenälle ja katsoo hyvin tarkasti. Ei kaikki ole sitä, miltä näyttää.
Toimittaja vastaa: 22.10.2005 klo 21.20
Ei näy Rossun nikkiä vaikka kuinka tiirailisin. Tuosta nikkiväännöstä viisikymppisissä tuli oikein henki päälle, voisin vaihteeksi ottaa selkääni joltakin.
Rosmariina
Kirjoittanut: Waffen-ss 23.10.2005 klo 11.06
Hetkeä myöhemmin Rossu vastaa 23.10.2005 klo 12.18
Rossulla on ennalta näkemisen lahja. Tai nyt joku teistä kusettaa ja kunnolla. Miten muuten selitätte henkilön, joka on pitkään poissa, tulee kuin vahingossa esille??
Kuka on Tuhatnikki?Mitä väliä... älä ihmi, ota huikka! *tarjoaa*
Tämä on sellaista vakkarileikkiä:
”en ole täällä vaikka olenkin enkä kuitenkaan ole”
”kirjoitan vain omalla nikilläni” (tämä on mun suosikki)
”tulin vain kommentoimaan”
”käyn täällä vain harvoin”
”satuin näkemään viestisi ohikulkumatkalla”
”lähden enkä palaa” jne.
Eli joku on puhuvinaan totta ja muut ovat uskovinaan, ei tässä sen kummempaa.
Tuhatnikkiä ei ole, juurihan Rossu sen vastineessaan sanoi. - hurlumHei_
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
Mitä väliä... älä ihmi, ota huikka! *tarjoaa*
Tämä on sellaista vakkarileikkiä:
”en ole täällä vaikka olenkin enkä kuitenkaan ole”
”kirjoitan vain omalla nikilläni” (tämä on mun suosikki)
”tulin vain kommentoimaan”
”käyn täällä vain harvoin”
”satuin näkemään viestisi ohikulkumatkalla”
”lähden enkä palaa” jne.
Eli joku on puhuvinaan totta ja muut ovat uskovinaan, ei tässä sen kummempaa.
Tuhatnikkiä ei ole, juurihan Rossu sen vastineessaan sanoi.Olin muistaakseni vajaa viikko sitten jollain palstalla ensimmäistä kertaa vakkarina kommentoimassa ohikulkumatkalla satunnaisten tuttujeni kritisointia palstan ilmiselvästä huonosta ja arvottomasta tasosta. Ja nyt kovin jännittää, missähän päin oikein olin?
Voitkos huikan lisäksi valaista asiaa? Toivon vastausta luonnollisesti vain rekatuilta vakkareilta, joskin rekkaamattomat vakituiset, tilapäiset ohikulkijatkin käy. Vastaukseltasi toivon asiallisuutta, koska siihen itsekin taipuvainen olen. Kaikkinensa sinä tunnut sopivalta henkilöltä vastaamaan, koska vaikutat itsekin noviisilta.
Juovatkos kaikki täällä yhtä paljon kuin sinä? - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei_ kirjoitti:
Olin muistaakseni vajaa viikko sitten jollain palstalla ensimmäistä kertaa vakkarina kommentoimassa ohikulkumatkalla satunnaisten tuttujeni kritisointia palstan ilmiselvästä huonosta ja arvottomasta tasosta. Ja nyt kovin jännittää, missähän päin oikein olin?
Voitkos huikan lisäksi valaista asiaa? Toivon vastausta luonnollisesti vain rekatuilta vakkareilta, joskin rekkaamattomat vakituiset, tilapäiset ohikulkijatkin käy. Vastaukseltasi toivon asiallisuutta, koska siihen itsekin taipuvainen olen. Kaikkinensa sinä tunnut sopivalta henkilöltä vastaamaan, koska vaikutat itsekin noviisilta.
Juovatkos kaikki täällä yhtä paljon kuin sinä?kyseessä oli 50-palsta, jota Rossu omalta kohdaltaan luonnehti visiitiksi mummolaan. Ilmankos sinä löysit sinne niin helposti. Mummolaan kun pyöräilemme… Minä olin siellä luonnollisesti parantamassa palstan tasoa kuten olit huomannutkin, ihan sattumalta, en suinkaan viiteryhmän takia.
Mistä päättelet että juon paljon, niin ymmärsin kysymyksesi? Minähän tarjoan huikkia muille. - MillaN
kyseessä oli 50-palsta, jota Rossu omalta kohdaltaan luonnehti visiitiksi mummolaan. Ilmankos sinä löysit sinne niin helposti. Mummolaan kun pyöräilemme… Minä olin siellä luonnollisesti parantamassa palstan tasoa kuten olit huomannutkin, ihan sattumalta, en suinkaan viiteryhmän takia.
Mistä päättelet että juon paljon, niin ymmärsin kysymyksesi? Minähän tarjoan huikkia muille....varmasti juot.:D
- hurlumHei_
kyseessä oli 50-palsta, jota Rossu omalta kohdaltaan luonnehti visiitiksi mummolaan. Ilmankos sinä löysit sinne niin helposti. Mummolaan kun pyöräilemme… Minä olin siellä luonnollisesti parantamassa palstan tasoa kuten olit huomannutkin, ihan sattumalta, en suinkaan viiteryhmän takia.
Mistä päättelet että juon paljon, niin ymmärsin kysymyksesi? Minähän tarjoan huikkia muille....olenkin vasta-alkaja palstan hyvinvoinnin parantamisessa, joka on spesialiteettini, niin sujuu minulta muuten psykologiakin. Muiden luonteiden kuvaus ja tilanteiden väärinkäsitys sujuu minulta kuin leikkiä vaan, vaikkas leikki-ikä näin parikymppisenä ajatellen tuntuukin jo kaukaiselta.
Mutta asiaan taas, koska sekin on tavaramerkkini... Olen ollut tällä harvoin kuljeskeltuani ymmärtävinäni, että taitaa se huikka, elis luraus maistua sinnekin päin. Kuulin mummiltani, että vanhat ihmiset ottavat usein iltaisin konjakkia saadakseen unta, ja jos jonkinlaista lämmikettä muun lämmikkeen ollessa jo taaksemennyttä elämää.
Eikä siinä mitään; suon sinulle huikan silloin tällöin, koskapa palstan parantaminen jumii, milady. Onneksesi satuin sattumalta tänne ja nostan helmojeni lisäksi tasoa.
*´minä ohjaan, sinä poljet...* - tähtitoimittaja ejk
MillaN kirjoitti:
...varmasti juot.:D
onneksi omat kännipäiset sekoilusi ovat vielä kaikkien luettavissa.
Itse joisin enemmänkin, ellei paahtimossa kävisi varkaita. Juuri sen estämiseksi järjestin avoimen ja ilmaisen viinatarjoilun, aina lehden ilmestymisen aikaan, mutta silti joku käy nyysimässä.
Merkillistä, en muista kuka tämän on kirjoittanut, osaisitko auttaa: *viattomasti* - MillaN
hurlumHei_ kirjoitti:
...olenkin vasta-alkaja palstan hyvinvoinnin parantamisessa, joka on spesialiteettini, niin sujuu minulta muuten psykologiakin. Muiden luonteiden kuvaus ja tilanteiden väärinkäsitys sujuu minulta kuin leikkiä vaan, vaikkas leikki-ikä näin parikymppisenä ajatellen tuntuukin jo kaukaiselta.
Mutta asiaan taas, koska sekin on tavaramerkkini... Olen ollut tällä harvoin kuljeskeltuani ymmärtävinäni, että taitaa se huikka, elis luraus maistua sinnekin päin. Kuulin mummiltani, että vanhat ihmiset ottavat usein iltaisin konjakkia saadakseen unta, ja jos jonkinlaista lämmikettä muun lämmikkeen ollessa jo taaksemennyttä elämää.
Eikä siinä mitään; suon sinulle huikan silloin tällöin, koskapa palstan parantaminen jumii, milady. Onneksesi satuin sattumalta tänne ja nostan helmojeni lisäksi tasoa.
*´minä ohjaan, sinä poljet...*...teitiltä jonkinmoisen kuvauksen luonteestani.:D
Kuvasit varsin hyvin arvon toimittajaa...vanha ihminen eikä tule toimeen ilman iltakonjakkiaan.:D - MillaN
Itse joisin enemmänkin, ellei paahtimossa kävisi varkaita. Juuri sen estämiseksi järjestin avoimen ja ilmaisen viinatarjoilun, aina lehden ilmestymisen aikaan, mutta silti joku käy nyysimässä.
Merkillistä, en muista kuka tämän on kirjoittanut, osaisitko auttaa: *viattomasti*...kolisee paistinpannut.:D
Valitettavasti muistan...minun täytyy sanoa etten keksi nyt tähän hätään vastavetoa...tai keksin, mutta jätän toimittajan muistamattomuuden mainitsematta.:D - Eeva-sisko
Merkillistä, en muista kuka tämän on kirjoittanut, osaisitko auttaa: *viattomasti*kun uskoin ja toivoin, että keskustelu luonnon metsien suojelusta, tai prostituutiosta viriäisi vilkkaana, jättäen henkilöt kirjoitusten takana enemmänkin taustalle....mutta mitä vielä!!!!:(
Nikkien arvailuksi ja arvioinniksi meni, mutta menköön! - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei_ kirjoitti:
...olenkin vasta-alkaja palstan hyvinvoinnin parantamisessa, joka on spesialiteettini, niin sujuu minulta muuten psykologiakin. Muiden luonteiden kuvaus ja tilanteiden väärinkäsitys sujuu minulta kuin leikkiä vaan, vaikkas leikki-ikä näin parikymppisenä ajatellen tuntuukin jo kaukaiselta.
*´minä ohjaan, sinä poljet...*horjuvan kyökkipsykologisen otteesi. Olla ymmärtävinään, ymmärtää, olla antavinaan, antaa ymmärtää, ymmärtää antaa. Nämä käsitteet tuntuvat olevan hiukka sekaisin harmaassa päässäsi.
En ymmärrä mistä pahantahtoiset juorut oikein ovat lähteneet liikkeelle varsinkin, kun ei ole mitä juoda. Muut pitävät siitä huolen. Kuulopuheista en ole koskaan välittänyt, vaikka ne tulisivat jonkun mummilta. Unesta tuli mieleeni, että menen taas kauneusunille, ihan ilman konjakkia.
Kun seuraavan kerran tänne helmat hampaissa poikkeat, sattumalta siis, niin kerro: Kumpi ompi lämpimämpi, vinyyli vaiko lateksi?
*niin kuin tanssimatka käy…* - hurlumHei_
MillaN kirjoitti:
...teitiltä jonkinmoisen kuvauksen luonteestani.:D
Kuvasit varsin hyvin arvon toimittajaa...vanha ihminen eikä tule toimeen ilman iltakonjakkiaan.:DPitkän, akuutin palstaprofiloinnin tuloksena päädyin seuraavaan:
Olet ulospäin suuntautuva naispuolinen henkilö. Suuntaatkin siksi kerran päivässä reippaasti ulos roskalaatikolle ja takaisin. Rakastat kirjoittamista, ja pidät leikittelystä, jota myös ahdaskatsantoisimmat flirttinä pitäisivät. Näen sinussa voimakkaan, ambitiohakuisen naisen, joka on aloittelemassa loistavaa tulevaisuuttaan palstalla. Näen miehiä, miehiä.
Ja lasipallostani katsoin: varo erästä vanhempaa naishenkilöä. Kirjallisen lahjakkuutensa lisäksi hän kärsii muiden naisten luonnollisesta ja ilakoivasta tavasta suhtautua seksuaalisuuteen.
Omnipotentti vaatimattomuuteni estää liiallisemman kuvailun, jota usein valitettavasti myös konfabuloinniksi moititaan...
Jokos saan huikan? - hurlumHei_
horjuvan kyökkipsykologisen otteesi. Olla ymmärtävinään, ymmärtää, olla antavinaan, antaa ymmärtää, ymmärtää antaa. Nämä käsitteet tuntuvat olevan hiukka sekaisin harmaassa päässäsi.
En ymmärrä mistä pahantahtoiset juorut oikein ovat lähteneet liikkeelle varsinkin, kun ei ole mitä juoda. Muut pitävät siitä huolen. Kuulopuheista en ole koskaan välittänyt, vaikka ne tulisivat jonkun mummilta. Unesta tuli mieleeni, että menen taas kauneusunille, ihan ilman konjakkia.
Kun seuraavan kerran tänne helmat hampaissa poikkeat, sattumalta siis, niin kerro: Kumpi ompi lämpimämpi, vinyyli vaiko lateksi?
*niin kuin tanssimatka käy…*onneksi olet huomannut syvällisen otteeni konfrontaation osalta suhteessa palstakirjoitusten vaatimaan yleiseen sofistikoituneisuuteen..
Toisin kuin voisi ajatella: olen huomannut aina antaa, ymmärryksen jäädessä sitten hiukkas vähemmälle. Sinulta on tainnut mennä ohitse kokonaan sekä antamisen että saamisen ymmärtämys muiden kuin syksyn osalta, joka sekin siis saa.
Vinyylin ja lateksin suhde yleiseen lämpötalouteeni on vallan tervehdyttävä. Joskus toivoisin, että ne pitäisivät kosteuttakin paremmin...
Ihan kuriositeettina: miksi kauneusunien vaikutus ei sinussa näy?
*elämä se on kuin vinyyliä vain...* - MillaN
hurlumHei_ kirjoitti:
Pitkän, akuutin palstaprofiloinnin tuloksena päädyin seuraavaan:
Olet ulospäin suuntautuva naispuolinen henkilö. Suuntaatkin siksi kerran päivässä reippaasti ulos roskalaatikolle ja takaisin. Rakastat kirjoittamista, ja pidät leikittelystä, jota myös ahdaskatsantoisimmat flirttinä pitäisivät. Näen sinussa voimakkaan, ambitiohakuisen naisen, joka on aloittelemassa loistavaa tulevaisuuttaan palstalla. Näen miehiä, miehiä.
Ja lasipallostani katsoin: varo erästä vanhempaa naishenkilöä. Kirjallisen lahjakkuutensa lisäksi hän kärsii muiden naisten luonnollisesta ja ilakoivasta tavasta suhtautua seksuaalisuuteen.
Omnipotentti vaatimattomuuteni estää liiallisemman kuvailun, jota usein valitettavasti myös konfabuloinniksi moititaan...
Jokos saan huikan?...analyytistänne, mutta minulla on erittäin vahva epäilys teidän tuijottavan tyhjää pullonpohjaa jonka kuvittelette olevan lasipallo.:)
Ettei ilmeisesti näe pullostanne, että reippailen pidemmälle kuin roskalaatikolle, sentäs postilaatikolle odottaessani joka aamu lehdykän, tuo juorulehdykän ilmestymistä. Aloittelemassa tulevaisuutta palstalla...hmmm...minullahan on täällä loistava tulevaisuus. Miehiä riittää ja ahdaskatsantoisimmat, kuten sanotte, repivät hiuksensa päästä harrastaessani lirttailua miesten kanssa.
Ja tämä vanhempi nainen...kärsiikö hän kirjallisesta lahjakkuudestaan...ehkä teidän pitäisi auttaa häntä.:D
*ottakaa huikat...antakaa anteeksi, Yrjö vei lauantaina juomalasit parempaan talteen* :) - hurlumHei_
MillaN kirjoitti:
...analyytistänne, mutta minulla on erittäin vahva epäilys teidän tuijottavan tyhjää pullonpohjaa jonka kuvittelette olevan lasipallo.:)
Ettei ilmeisesti näe pullostanne, että reippailen pidemmälle kuin roskalaatikolle, sentäs postilaatikolle odottaessani joka aamu lehdykän, tuo juorulehdykän ilmestymistä. Aloittelemassa tulevaisuutta palstalla...hmmm...minullahan on täällä loistava tulevaisuus. Miehiä riittää ja ahdaskatsantoisimmat, kuten sanotte, repivät hiuksensa päästä harrastaessani lirttailua miesten kanssa.
Ja tämä vanhempi nainen...kärsiikö hän kirjallisesta lahjakkuudestaan...ehkä teidän pitäisi auttaa häntä.:D
*ottakaa huikat...antakaa anteeksi, Yrjö vei lauantaina juomalasit parempaan talteen* :)pullon pohjakos se olikin? Mä kyllä jo mietinkin, että janottaa, kieli napsaa kitalakeen etc.
Sinne kurkkiessani huomasinkin teidän loistavan tulevaisuutenne palstan tason kohottajana; helmojen kohottelu sujunee yhtä hyvin kuin minultakin. Kaukana tietysti vielä ne ajat, jolloin kohotusta haetaan plastiikkakirurgian keinoin.
Tuosta hiusten repimisestä: olen (niinikään sinne pullonpohjalle katsoessani) ollutkin huomaavani palstalla harvahiuksisuutta harvahampaisuuden lisäksi. Omalta osaltani ajattelin olla mukana pippaloissa ja tuoda framille vielä harvapäisyydenkin.
Jokos sais toisen huikan; tämä raittiuskilpakirjoitus vaatii tilanteen demontroimista asianmukaisissa olosuhteissa. Tuleva kirjallinen lahjakkuuteni vaatii sitä, mikäli tässä auttamaankin vielä... - MillaN
hurlumHei_ kirjoitti:
pullon pohjakos se olikin? Mä kyllä jo mietinkin, että janottaa, kieli napsaa kitalakeen etc.
Sinne kurkkiessani huomasinkin teidän loistavan tulevaisuutenne palstan tason kohottajana; helmojen kohottelu sujunee yhtä hyvin kuin minultakin. Kaukana tietysti vielä ne ajat, jolloin kohotusta haetaan plastiikkakirurgian keinoin.
Tuosta hiusten repimisestä: olen (niinikään sinne pullonpohjalle katsoessani) ollutkin huomaavani palstalla harvahiuksisuutta harvahampaisuuden lisäksi. Omalta osaltani ajattelin olla mukana pippaloissa ja tuoda framille vielä harvapäisyydenkin.
Jokos sais toisen huikan; tämä raittiuskilpakirjoitus vaatii tilanteen demontroimista asianmukaisissa olosuhteissa. Tuleva kirjallinen lahjakkuuteni vaatii sitä, mikäli tässä auttamaankin vielä......saattaisi ura aueta, helman heiluttamisesta, niinkuin joskus tuolla naapuripalstalla eräällä helmat heilui yhtenään.:D
Käytättekö helmojen lisäksi ehkä kuviosukkahousuja?
*tässäpä lisää huikkia*:)
Harvapäisyyttä esiintyy itsekullakin...ajoittain.:) - hurlumHei_
MillaN kirjoitti:
...saattaisi ura aueta, helman heiluttamisesta, niinkuin joskus tuolla naapuripalstalla eräällä helmat heilui yhtenään.:D
Käytättekö helmojen lisäksi ehkä kuviosukkahousuja?
*tässäpä lisää huikkia*:)
Harvapäisyyttä esiintyy itsekullakin...ajoittain.:)...minä tietysti kuviosukkahousuja kavioihini harrastaessani kuviokelluntaa vinyylit vinkuen. Ja vingunhan minä sitten itsekin.
Kiitos huikista; kelluminen alkaa sujua kirjallisen tuotoksen jäädessä vähemmälle.
Nostakaamme lippu ja helmat tankoon!
- repukas
REPUN HOITO-OHJEET
Motto: Hoida reppuasi hyvin, niin se kestää vuosikymmenestä toiseen rispaantumatta ja repsottamatta.
1. Älä koskaan sullo reppuasi liian täyteen.
2. Muista, että repullasi on reunat, jotka kyllä joustavat, mutta eivät äärettömyyksiin.
3. Anna reppusi levätä välillä muutama päivä.
4. Rasvaa reppuasi ahkerasti.
5. Öljytilkka silloin tällöin tekee hyvää.
6. Puhdista reppu aina huolellisesti käytön jälkeen.
7. Pyyhi reppusi silkkivuori kostutetuin sormin. Rypyt oikenevat ja pölyt pyyhkiytyvät.
8. Muista lukita reppusi huolellisesti, ettei aarteesi karkaa.
9. Kanna reppuasi ylpeänä! en ole jaksanut palstaan tutustua, mutta taitaa kuviot olla samat. Sylttytehdas ei ole vielälään mennyt konkurssiin.
- eeva-sisko
sen kapoisen tyttösen menevän aukon sisäpiiriä ympäröivästä muurista;D!!!!
Kävi vaan niin köpelösti, että luulin olevani ohuempi, tai hennompi kuin olenkaan ja jäin roikkumaan kahden maailman väliin. En pääse siis askeltakaan eteenpäin.
Auttakaa, jos olette niitä älylliselitismiin kuuluvia, joilta riittää jaettavaa tyhmemmillekin!
Rosmariinaako ei siis olekaan?!
Onko hän jonkun(ehkä sinun, luomasi yli-ihminen?)
Minun kanssani ei saisi leikkiä, sillä olen herkkä ja syvällisesti tunteva naisihminen, jolla yksitiselämässä mättää ja täältä virtuaalimaailmasta olen etsimässä aitoa, rehellistä vastausta moniin kysymyksiini, jotka askarruttavat rajoittunuta mieltän.- Dr. Who
Olet palstalla jossa nikit ovat leikkikaluja. Sinun ei kannata suhtautua vakavasti taallä muutenkaan mihinkaan. Mikaan ei ole milta näyttaa, eika kukaan milta kuullostaa. Tama on vakkareiden leikkikentta.
- eeva-sisko
Dr. Who kirjoitti:
Olet palstalla jossa nikit ovat leikkikaluja. Sinun ei kannata suhtautua vakavasti taallä muutenkaan mihinkaan. Mikaan ei ole milta näyttaa, eika kukaan milta kuullostaa. Tama on vakkareiden leikkikentta.
ystävättäreni ja jopa avomieheni sisar sanoivat, ettei kannata ottaa vakavasti.
Olit kiltti kun vastasit ja tekisin mielelläni uuden kysymyksen : mikä, tai minkämoinen se vakkari on?
P.S minä olen taipuvainen ottamaan asiat vakavasti (melankoolikko, ymmärräthän?) - Dr. Who
eeva-sisko kirjoitti:
ystävättäreni ja jopa avomieheni sisar sanoivat, ettei kannata ottaa vakavasti.
Olit kiltti kun vastasit ja tekisin mielelläni uuden kysymyksen : mikä, tai minkämoinen se vakkari on?
P.S minä olen taipuvainen ottamaan asiat vakavasti (melankoolikko, ymmärräthän?)Alkaahan nyt tytot taas vedattako! he-hee
Olisinko pystynyt profiloimaan diivan, loihtimaan sanat hänen suuhunsa ja nostamaan palstakirjoittajien ykkösliigaan? Sekä kadottamaan hänet ja taas nostamaan tarvittaessa esille.
Tiedän ettei monilahjakkuuksia kuoriudu joka munasta, mutta mutta.. Minä en luonut yli-ihmistä, enkä taru olentoa.
Mistä mahdoit muurin aukon löytää..?- eeva-sisko
Waffen-ss kirjoitti:
Olisinko pystynyt profiloimaan diivan, loihtimaan sanat hänen suuhunsa ja nostamaan palstakirjoittajien ykkösliigaan? Sekä kadottamaan hänet ja taas nostamaan tarvittaessa esille.
Tiedän ettei monilahjakkuuksia kuoriudu joka munasta, mutta mutta.. Minä en luonut yli-ihmistä, enkä taru olentoa.
Mistä mahdoit muurin aukon löytää..?Kysyessäsi mistä mahdan muurin aukon löytää, tiesin, että olin sen jo löytänyt.
Kiitos sinulle, vaikka en vielä tiedäkään oletko se salaperäinen palstojen legenda.
Tutustutaan!
Sallinet minunn antaa arvioni myöhemmässä vaihessa? eeva-sisko kirjoitti:
Kysyessäsi mistä mahdan muurin aukon löytää, tiesin, että olin sen jo löytänyt.
Kiitos sinulle, vaikka en vielä tiedäkään oletko se salaperäinen palstojen legenda.
Tutustutaan!
Sallinet minunn antaa arvioni myöhemmässä vaihessa?Kyllä vain, arvion annat kun Sinulle parhaiten sopii..
- MillaN
…vanha kettu.:D
Lukiessani tätä ketjua…jotain tässä on outoa, jotain, jota en saa mieleeni…sinulla ja Rossulla on jotain yhteistä…tuhatnikkisyys.:)- Tyhmä pöllö
se kurkkutauti!!!!:(
Se Angiina?????
Eeeeeeeeeeei!!!!!!! - tukkusutija
..nuorehko kuttu. ai ai.
pitäisköhän panna sun ja rossun otollisimmat tekstuurat puppuloruanalisaattoriin ja ajaa sumealla lokiikalla separaattorin läpi.
josko?..?
monin kertainen kuolleista herännäisyys.
vakavalla naamalla amen. Äsken jo vastasin sinulle, mutta se viesti lensikin taivaan tuuliin..proxy erroria tai jotain..
Tunnen olevani kettu, susien joukossa.
Vitsi vitsi:))
Outoa en näe tässä missään, tuskin kukaan toinenkaan.:)- Angiina
Tyhmä pöllö kirjoitti:
se kurkkutauti!!!!:(
Se Angiina?????
Eeeeeeeeeeei!!!!!!!En ole Rossu. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, kenestä tai mistä täällä puhutaan. Sitäpaitsi voit muutenkin nukkua yösi rauhassa, sillä kirjoittelen nykyään harvakseltaan... jos silloinkaan.
- eeva-sisko
Waffen-ss kirjoitti:
Äsken jo vastasin sinulle, mutta se viesti lensikin taivaan tuuliin..proxy erroria tai jotain..
Outoa en näe tässä missään, tuskin kukaan toinenkaan.:)vaikka lukisikin näytiksellä proxy error.
Paina vaan ylävasemmalla olevaa vihreän keskellä olevaa nuolta, missä lukee "edellinen" ja sinun kuolemattomat sanasi lähtevät kaikkien ihailtaviksi ja oppia otettaviksi. melko heti.
Minua suututtaa!
Arvaakohan kuka ja miksi?
No, kroonisesti kiukkuinen olen avomieheni juoottelun takia, mutta täällä - entä täällä virtuaalilandiassa!
Rossu ei ole Angiina ja sinä et ole Rossu ja niinpä en tiedä kuka on kuka #%¤?½#?
Raota vähän salaisuuden esirippua! - MillaN
eeva-sisko kirjoitti:
vaikka lukisikin näytiksellä proxy error.
Paina vaan ylävasemmalla olevaa vihreän keskellä olevaa nuolta, missä lukee "edellinen" ja sinun kuolemattomat sanasi lähtevät kaikkien ihailtaviksi ja oppia otettaviksi. melko heti.
Minua suututtaa!
No, kroonisesti kiukkuinen olen avomieheni juoottelun takia, mutta täällä - entä täällä virtuaalilandiassa!
Rossu ei ole Angiina ja sinä et ole Rossu ja niinpä en tiedä kuka on kuka #%¤?½#?
Raota vähän salaisuuden esirippua!...oudolta kiinnostuksesi Rossua kohtaan...ajatellen siitä näkökulmasta, että olet uusi palstalla?
Vai oletkohan...ja mikä suututtaa? :) - MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Äsken jo vastasin sinulle, mutta se viesti lensikin taivaan tuuliin..proxy erroria tai jotain..
Outoa en näe tässä missään, tuskin kukaan toinenkaan.:)...kettu.:D
Minä en pääse ajatuksesta...oudosta? - MillaN
tukkusutija kirjoitti:
..nuorehko kuttu. ai ai.
pitäisköhän panna sun ja rossun otollisimmat tekstuurat puppuloruanalisaattoriin ja ajaa sumealla lokiikalla separaattorin läpi.
josko?..?
monin kertainen kuolleista herännäisyys.
vakavalla naamalla amen....tekstuureista tulisi separaattorissa maitoa...kokeile.:D
*kumauttaa tukkiksen ämpäriä* - eeva-sisko
MillaN kirjoitti:
...oudolta kiinnostuksesi Rossua kohtaan...ajatellen siitä näkökulmasta, että olet uusi palstalla?
Vai oletkohan...ja mikä suututtaa? :)Mielenkiintoni heräsi keskustelun avauksen takia.
En tiennyt kenestä puhutaan ja tahdoin tietää.
Minua suututaa aina jos on mahdollisuus tietää, mutta ei kuitenkaan kerrota.
Joku on kuitenkin yrittänyt vastata kohteliaastikin.
Kyllä minä uusi olen palsstalla vielä....tai mikä se nyt sitten onkaan uuden ja vahhan raja. Korkeintaan kolmisen viikkoa olen pyörinyt piireissä.
P.S Ethän ala hyökkäillä!
Minä olen rauhaa rakastava ja "Rossua" vastaan minulla ei ole mitään. Hn on vaan kiinnostava. - jatka!!
MillaN kirjoitti:
...kettu.:D
Minä en pääse ajatuksesta...oudosta?Tämähän on kuin Hitchin Psyko, sinä olet motellin vieras (Marion), Waffess on Bates ja se balsamoitu äiti on se Rossu...grrrrrrrrrrr
- tukkusutija
MillaN kirjoitti:
...kettu.:D
Minä en pääse ajatuksesta...oudosta?liukas. kaatuu pulu.
- MillaN
eeva-sisko kirjoitti:
Mielenkiintoni heräsi keskustelun avauksen takia.
En tiennyt kenestä puhutaan ja tahdoin tietää.
Minua suututaa aina jos on mahdollisuus tietää, mutta ei kuitenkaan kerrota.
Joku on kuitenkin yrittänyt vastata kohteliaastikin.
Kyllä minä uusi olen palsstalla vielä....tai mikä se nyt sitten onkaan uuden ja vahhan raja. Korkeintaan kolmisen viikkoa olen pyörinyt piireissä.
P.S Ethän ala hyökkäillä!
Minä olen rauhaa rakastava ja "Rossua" vastaan minulla ei ole mitään. Hn on vaan kiinnostava....en ala hyökkäilemään...mutta ajatuksilleni en mahda mitään...yhä edelleen ajattelen sinun olevan vanha tuttu.:)
Jos sinua kiinnostaa Rossu, niin miksi et laita hakuun nikin nimeä ja katso ja lue...yksinkertaista.:) - MillaN
tukkusutija kirjoitti:
liukas. kaatuu pulu.
...eipäs viljellä sananmuunnoksia.:D
Tuo minun oli silkka vahinko.:D
*kumauttaa uudestaan tukkiksen ämpäriä* - eeva-sisko
MillaN kirjoitti:
...en ala hyökkäilemään...mutta ajatuksilleni en mahda mitään...yhä edelleen ajattelen sinun olevan vanha tuttu.:)
Jos sinua kiinnostaa Rossu, niin miksi et laita hakuun nikin nimeä ja katso ja lue...yksinkertaista.:)laita mihinkään hakuun mitään, sillä niin vakavaa palstoilla surfailu ei minulle todellakan ole.
Ajattelin vain mielenkiintoisen avauksen nähtyäni lähteä keskusteluun....mutta et taída tykätä, että olen täällä.
Kerro miksi?
En koskaan haasta riitaa kenenkään kanssa - tahtoisin vain jutella.
Olenko sinulle jotenkin liikaa täällä?
Kun arvelit minun olevan entinen palstalla kävijä, niin olet väärässä.
En tunne täältä ketään, eikä minulla ole nk. kaffeeystäviä, vaikka joistakin pidänkin jo näin lyhyen tuttavuuden perusteella.
Täällähän on äiti teresoita a sitten meitä muita. - MillaN
eeva-sisko kirjoitti:
laita mihinkään hakuun mitään, sillä niin vakavaa palstoilla surfailu ei minulle todellakan ole.
Ajattelin vain mielenkiintoisen avauksen nähtyäni lähteä keskusteluun....mutta et taída tykätä, että olen täällä.
Kerro miksi?
En koskaan haasta riitaa kenenkään kanssa - tahtoisin vain jutella.
Olenko sinulle jotenkin liikaa täällä?
Kun arvelit minun olevan entinen palstalla kävijä, niin olet väärässä.
En tunne täältä ketään, eikä minulla ole nk. kaffeeystäviä, vaikka joistakin pidänkin jo näin lyhyen tuttavuuden perusteella.
Täällähän on äiti teresoita a sitten meitä muita....tarkoitukseni ei ole haastaa riitaa.
Mutta...olet ilmeisen vakavissasi, koska intohimoisesti ajat asiaasi saada selkoa Rossusta. Miksi muuten et kysy Rossulta itseltään, miksi ihmeessä haluat tietosi muiden kautta?
Palstalle mahtuu.:) eeva-sisko kirjoitti:
vaikka lukisikin näytiksellä proxy error.
Minua suututtaa!
Raota vähän salaisuuden esirippua!En voi salaisuuden verhoa raottaa, enhän edes tiedä enempää kuin toiset.
Chatti postiini tulleet kaksi viestiä, toisessa annetaan minulle sielun hoidollisia ohjeita ja toinen oli pelkkää törkyä. Kumpikin lähettäjä avatkoon galleriansa, että näen koska nikit on luotu! Pahaa pelkään että luontipäivä on eilinen.
Ei kai tämä nyt näin vakavaa ole!!
Epäilen ensilumen saaneen riivaajat liikkeelle. Edetkää vain varovasti, hankeen jää jäljet.jatka!! kirjoitti:
Tämähän on kuin Hitchin Psyko, sinä olet motellin vieras (Marion), Waffess on Bates ja se balsamoitu äiti on se Rossu...grrrrrrrrrrr
Tämä oli hauskin repla pitkään aikaan:))
Olen tässä jo ruvennut epäilemään itseäni:))- MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
En voi salaisuuden verhoa raottaa, enhän edes tiedä enempää kuin toiset.
Chatti postiini tulleet kaksi viestiä, toisessa annetaan minulle sielun hoidollisia ohjeita ja toinen oli pelkkää törkyä. Kumpikin lähettäjä avatkoon galleriansa, että näen koska nikit on luotu! Pahaa pelkään että luontipäivä on eilinen.
Ei kai tämä nyt näin vakavaa ole!!
Epäilen ensilumen saaneen riivaajat liikkeelle. Edetkää vain varovasti, hankeen jää jäljet....Waffe.:D
Riivaajat liikkuvat yhtä salaperäisesti kuin tontut joulun alla. - eeva-sisko
MillaN kirjoitti:
...tarkoitukseni ei ole haastaa riitaa.
Mutta...olet ilmeisen vakavissasi, koska intohimoisesti ajat asiaasi saada selkoa Rossusta. Miksi muuten et kysy Rossulta itseltään, miksi ihmeessä haluat tietosi muiden kautta?
Palstalle mahtuu.:)sillä "tyhmä pöllö" - nikki kysyi jo.
Saime tyhjentävän suoran vastauksen.
Minun kiinnostukseni Rossua kohtaan johtui
vain siitä kun hänelle pidettiin niin loistava, melkeinpä ylisanoja käyttävä tervetuliaispuhe ja ymmärsin kyseessä olevan henkilön kuuluvan siihen sisäpiiriin,mihin en itse vielä ollut löytänyt sitä hoikan olemukseni mentävää aukkoa.
Kiitos ketjun avaajalle, joka sai minun luontaiset melankoolikon, pohdiskelijan taipumukseni esiin.
Uskon olevani melankoolis/sangviininen.
Pohjavire mietiskelevä, mutta silloin tällöin irtiottoihinkin valmis.
Mikähän sinä Millan olisit, jos tahtoisit vaikkapa meidän muiden mieliksi tyypitellä itsesi? - MillaN
eeva-sisko kirjoitti:
sillä "tyhmä pöllö" - nikki kysyi jo.
vain siitä kun hänelle pidettiin niin loistava, melkeinpä ylisanoja käyttävä tervetuliaispuhe ja ymmärsin kyseessä olevan henkilön kuuluvan siihen sisäpiiriin,mihin en itse vielä ollut löytänyt sitä hoikan olemukseni mentävää aukkoa.
Kiitos ketjun avaajalle, joka sai minun luontaiset melankoolikon, pohdiskelijan taipumukseni esiin.
Mikähän sinä Millan olisit, jos tahtoisit vaikkapa meidän muiden mieliksi tyypitellä itsesi?...sisäpiiriin? Sanot olevasi palstalla uusi ja nyt kuitenkin tiedät täällä olevan jonkun "sisäpiirin"...en edes minä tiedä sellaisesta vaikka lukeudun tämän palstan vanhoiksi palstapieruiksi.:)
Tyypittelin itseni lyhyesti ja yksinkertaisesti,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000011365789 - Angiina
eeva-sisko kirjoitti:
sillä "tyhmä pöllö" - nikki kysyi jo.
Mikähän sinä Millan olisit, jos tahtoisit vaikkapa meidän muiden mieliksi tyypitellä itsesi?Anteeksi, mutta nyt kyllä tipuin lopullisesti kärryiltä. Liittyykö tämä kiertelysi ja kaartelusi, jonkinlainen rossuttelu (huomaa uusi teonsana), minuun tai siis nimimerkkiini? Toivon sinulta suoraa vastausta.
- sen piirin
MillaN kirjoitti:
...sisäpiiriin? Sanot olevasi palstalla uusi ja nyt kuitenkin tiedät täällä olevan jonkun "sisäpiirin"...en edes minä tiedä sellaisesta vaikka lukeudun tämän palstan vanhoiksi palstapieruiksi.:)
Tyypittelin itseni lyhyesti ja yksinkertaisesti,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000011365789tietää kun ei voi lukea kolmea viestiä törmäämättä siihen termiin, tai sitten "vakkareihin", "kirottuihin vakkareihin" yms yms ("palstalepakot" taitavat olla jo horroksessa).
- MillaN
sen piirin kirjoitti:
tietää kun ei voi lukea kolmea viestiä törmäämättä siihen termiin, tai sitten "vakkareihin", "kirottuihin vakkareihin" yms yms ("palstalepakot" taitavat olla jo horroksessa).
...minä aina olen ihmetellyt, kun kaikenmaailman puskastahuutelijat ovat antaneet palstan käyttäjille nuo mainitsemasi termit. Enkä minä vanhana palstapieruna (kuka tuon on keksinyt) ymmärrä mistä on kyse. Kerro sinä kun sanoit, että "kaikkihan" sen tietää?:)
- eeva-sisko
Angiina kirjoitti:
Anteeksi, mutta nyt kyllä tipuin lopullisesti kärryiltä. Liittyykö tämä kiertelysi ja kaartelusi, jonkinlainen rossuttelu (huomaa uusi teonsana), minuun tai siis nimimerkkiini? Toivon sinulta suoraa vastausta.
liity sinuun minun mielestäni.
Tyhmä pöllö heitti ilmaan kysymyksen ja siihen vastasin jotain.
Keskustelun avauksen tarkoitushan on herättää keskustelua, eikö?
Minä kiinnostuin avaajan "Rossusta", sillä en tiennyt mikä,kuka ja missä hän on esiintynyt. Kuitenkin kiittävä arviointi hänestä ja halusta nähdä hänet jälleen palstalla sai minut kiinnostumaan.
Tässä kaikki.
En ole kirjoitellut palstoilla kuin ani harvoin, vaikka nyt alankin jo tuntea itseni vakkariksi, johtuen siitä, että jotkut ystäväliset henkilöt ovat vastaillet kun tietämättömänä olen kysynyt esm. juuri Rossusta.
Luulin sitä kirjoitusta vilpittömäksi ihailun ja tervetulon toivotukseksi, mutta hidasälyisenä vasta nyt olen ymmärtänyt, että se olikin satiiria, vai oliko?
Olet varmaan lukenut aloituksen ja muutin ketjun kirjoitukset? - Angiina
eeva-sisko kirjoitti:
Minä kiinnostuin avaajan "Rossusta", sillä en tiennyt mikä,kuka ja missä hän on esiintynyt. Kuitenkin kiittävä arviointi hänestä ja halusta nähdä hänet jälleen palstalla sai minut kiinnostumaan.
Tässä kaikki.
En ole kirjoitellut palstoilla kuin ani harvoin, vaikka nyt alankin jo tuntea itseni vakkariksi, johtuen siitä, että jotkut ystäväliset henkilöt ovat vastaillet kun tietämättömänä olen kysynyt esm. juuri Rossusta.
Luulin sitä kirjoitusta vilpittömäksi ihailun ja tervetulon toivotukseksi, mutta hidasälyisenä vasta nyt olen ymmärtänyt, että se olikin satiiria, vai oliko?
Olet varmaan lukenut aloituksen ja muutin ketjun kirjoitukset?Vaikka kuinka montaa kertaa katson, en löydä kuin yhden nimimerkki Tyhmä pöllön kysymyksen. Ja siihen olen vastannut minä, et sinä. Ja koska viittasit nimenomaan hänen (Tyhmä pöllö) kysymykseensä ja kerroit sen tuoneen sinulle kaipaamasi valon tähän kiperään Rossu-spekulaatioon, en oikein usko selitystäsi. Vedätätkö minua nyt jotenkin?
- eeva-sisko
Waffen-ss kirjoitti:
Tämä oli hauskin repla pitkään aikaan:))
Olen tässä jo ruvennut epäilemään itseäni:))Oletkin itse se......siis se legenda?
Mukava ketju kaiken kaikkiaan ja kiitos sinulle siitä.
Joskus on mukavaa olla ja elää kuin ensimmäistä kyselykauttaan kokeva lapsi.
Nyt kuitenkin, palataan ruotuun ja puhutaan 'fiksuja!
Minä olen horoskooppimerkiltäni vesimies, mikä sinä olet? - MillaN
eeva-sisko kirjoitti:
Tässä kaikki.
Olet varmaan lukenut aloituksen ja muutin ketjun kirjoitukset?...kertoa siitä sisäpiiristä? Se jäi kaivertamaan mieltäni...vai oliko se mahdollisesti satiiria?
- heistä
MillaN kirjoitti:
...kertoa siitä sisäpiiristä? Se jäi kaivertamaan mieltäni...vai oliko se mahdollisesti satiiria?
millan, waffen, tähtis. He pyörittävät juttuja noin parinkymmenen nikin voimin.
jermuxi, nainenkirjoittaa ja taikanainen ovat sisäkehällä multinikkeineen. Muutamia muita mahtuu ulkokehän sisäpuolelle. - MillaN
heistä kirjoitti:
millan, waffen, tähtis. He pyörittävät juttuja noin parinkymmenen nikin voimin.
jermuxi, nainenkirjoittaa ja taikanainen ovat sisäkehällä multinikkeineen. Muutamia muita mahtuu ulkokehän sisäpuolelle....sinä eeva-sisko vai näenkö harhoja? :)
Mistä tiedät "ytimen"...minä tiedän monta ydintä, mutta en täällä olevaa ydintä...*miettii maapalloa ja sen ydintä ja kehää* :) - eeva-sisko
Angiina kirjoitti:
Vaikka kuinka montaa kertaa katson, en löydä kuin yhden nimimerkki Tyhmä pöllön kysymyksen. Ja siihen olen vastannut minä, et sinä. Ja koska viittasit nimenomaan hänen (Tyhmä pöllö) kysymykseensä ja kerroit sen tuoneen sinulle kaipaamasi valon tähän kiperään Rossu-spekulaatioon, en oikein usko selitystäsi. Vedätätkö minua nyt jotenkin?
kunniasanalla!
Se ei kuulu tapoihini, mutta olen pohdiskeleva ja monista asioista kiinnostunut.
Minusta Waffen - ss. avasi erikoisen keskustelun ja niinkuin jo aikaisemmin sanoinkin, kuuluuhan keskusteluun osallistua, eihän se muuten mikään keskustelu olisikaa.
Jossain aikaisemmin joku ystävällinen henkilö oli kutsunut muiltakin palstoilta porukkaa kaffeelle ja minä tulin, eikä täällä noin yleisesti ottaen olekaan ollut hassumpaa.
Oikeastaan olen päässyt keskusteluyhteyteen monenkin kanssa, kuten nyt sinunkin.
Eikö olekin niin, etä jos kukaan ei noteeraa - ei vastaa ja kohtelee kuin ilmaa, niin sitä tuntee itsensä "huutolaispojaksi/tytöksi. - eeva-sisko
MillaN kirjoitti:
...sinä eeva-sisko vai näenkö harhoja? :)
Mistä tiedät "ytimen"...minä tiedän monta ydintä, mutta en täällä olevaa ydintä...*miettii maapalloa ja sen ydintä ja kehää* :)minun kirjoittamani.
Sisäpiiri sana ja ajatus tuli mieleeni kun Waffen-ss puhui jostain minulle tuntemattomasta Rossusta, joka oli monien tuttu(hyväkin)mutta minä en tiennyt hänestä mitään, siksi aloin pyrkiä mukaan sisäpiiriin , jossa rossut ja muut vastaavat saisivat kasvot minunkin ajatusmaailmassani.
En tahtoisi kokea itseäni ulkopuoliseksi, niinkuin ei luultavasti kukan muukaan. - hoh hoh..
MillaN kirjoitti:
...sinä eeva-sisko vai näenkö harhoja? :)
Mistä tiedät "ytimen"...minä tiedän monta ydintä, mutta en täällä olevaa ydintä...*miettii maapalloa ja sen ydintä ja kehää* :)hoijakkaa..:D
- MillaN
hoh hoh.. kirjoitti:
hoijakkaa..:D
...minuakin väsyttää...menen päikkäreille.:D
- vielä jonon
MillaN kirjoitti:
...minä aina olen ihmetellyt, kun kaikenmaailman puskastahuutelijat ovat antaneet palstan käyttäjille nuo mainitsemasi termit. Enkä minä vanhana palstapieruna (kuka tuon on keksinyt) ymmärrä mistä on kyse. Kerro sinä kun sanoit, että "kaikkihan" sen tietää?:)
jatkoksi. Ja keskenään toisistaan puhuvat. Jos vain suostut edes osaltasi myöntämään (vai onko helpompi myöntää jonkun toisen vakkarin aloituksista ja kommenteista).
Johan sinäkin rajan vedit tuohon viestiisi "kaikenmaailman puskastahuutelijoihin" jotka ovat niitä toisia. eeva-sisko kirjoitti:
Oletkin itse se......siis se legenda?
Mukava ketju kaiken kaikkiaan ja kiitos sinulle siitä.
Joskus on mukavaa olla ja elää kuin ensimmäistä kyselykauttaan kokeva lapsi.
Nyt kuitenkin, palataan ruotuun ja puhutaan 'fiksuja!
Minä olen horoskooppimerkiltäni vesimies, mikä sinä olet?Eheii, en ole legenda. Mielelläni luon niitä..
Olen kaksonen, mutta senhän sinä arvasitkin?- ketjun seuraaja
Waffen-ss kirjoitti:
Eheii, en ole legenda. Mielelläni luon niitä..
Olen kaksonen, mutta senhän sinä arvasitkin?Tietysti olet kaksonen! Niin kuin oli Janus, tarujen kaksikasvoinen mies. Kolikon toisella puolella waffenss ja toisella rosmariina.
- eeva-sisko
ketjun seuraaja kirjoitti:
Tietysti olet kaksonen! Niin kuin oli Janus, tarujen kaksikasvoinen mies. Kolikon toisella puolella waffenss ja toisella rosmariina.
arvaus, tai epäily. Kaksonen Waffens kyllä voi olla, muttei kuvaamallasi tavalla, että muka jakautunut persoona......
Skitsofrenikot ovat välillä Napoleoneita, paaveja, tai jotain..... milloin mitäkin.
Vaikka nikkisi onkin "ketjun seuraaja", niin
et ole kovin hyvä psykologi.
Anteeksi, jos loukkasin, mutta mielestäni heitit epäilyksen varjon Waffeenssin ylle, vaikka haittaakohan tuo enää mitään kun tälläiseksi on mennyt.
Näkyy olevan tilaus tällekin ketjulle. Emmekä mukana pysyisikään jos ei kiinnostusta riittäisi.
Vaikka emme sydänverellämme kirjoittaisi ja lukisikaan,niin kyllä tämä ainakin Hesarin ulkomaat, talous ja urheilusivut voittaa,nääs kun on olemassa tuo telkkarikin uutisineen.
Hohoijaa! Vilkaisisikohan kuitenkin maan suurimman päivälehden kulttuurisivut;) ketjun seuraaja kirjoitti:
Tietysti olet kaksonen! Niin kuin oli Janus, tarujen kaksikasvoinen mies. Kolikon toisella puolella waffenss ja toisella rosmariina.
Nyt alkaa olemaan muutamalla töyhtöhyypällä pyrstösulat pahemman kerran sekaisin, on meinaan sen verran paksua epäilyä. Kerran kun erehdyn tekemään avauksen nikistä, joka vielä nauttii ainakin allekirjoitaneen sympatioita. Niin Juudas kätyreineen ontuu heti paikalle, heittelemään turhanpäiväisä epäilyksiä. Mihinkään muuhun he eivät kykenekään.
Tässä pitää kohta mainosmiestä varioiden todeta "Mistä me puhuttiin ennen Rosmariinaa"? Niin..mitä me puhuttiin, sanokaapas.
Rosmariina on aina ollut antoisa ihminen. Hän imee toisilta vaikutteita, mutta paljon, paljon enemmän antaa takaisin. Hän innostaa esimerkillään muita ja myös minä olen oppinut häneltä jotain.. Mutta mitä hän itse saa palkaksi, pelkäänpä että häntä kiitetään harvoin.
Puheen muotoon rustaama avaukseni, oli eräänlainen kiitos minulta. Niiden hyvien vanhojen aikojen muistolle.
- yksvaan
Näitä avauksia on aina hieno lukea. Näissä ei syytellä ketään, vaan sanotaan asia lyhyesti ja kauniisti.
Kirjoittamisesi on hiukan poikkoilevaa, mutta kun keskityt aiheeseen, saat paljon kaunista tekstiä aikaan.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854