MIES PALASI TÖISTÄ KOTIIN VIIMEISENÄ TYÖPÄIVÄNÄ JA AJATTELI, ETTÄ PANISKO ENNEN REISUUN LÄHTÖÖ VAIMOO. NOH, MIES PÄÄTTI PANNA VAIMOO JA POIKKESI OSTAMAAN KORTSUJA HUOLTIKSELTA. MYYJÄ ESITTELI KORTSUJA: TÄSSÄ OIS MUSTAT 25€ VIHREET 50€ JA PUNASET 75€. NOH, MIES PÄÄTTI OSTAA MUSTAT KORTSUT, KU NE OLI HALVIMMAT. NOH, REISSUN AIKANA MUSTA MIES KÄVI PANEMASSA PALJAALA VAIMOO JA VAIMO TULI RASKAAKSI JA SYNTYI TUMMALAPSI. KU TUMMALAPSI KASVOI, ETTÄ ALKO YMMÄRTÄMÄÄN ASIOITA NIIN LAPSI KYSYI ERÄÄNÄ AAMUNA KU ISI LUKI LEHTEE, ETTÄ MINKÄ TAKIA MINÄ OLEN TUMMA JA NUO 4 MUUTA OVAT VALKEITA? ISI VETI LEHTEE SIVUUN JA SANOI POJALLE, ETTÄ OO VAIN POIKA ONNELLINEN, ETTÄ OOT MUSTA, JOS OISIN MAKSANUT VIELÄ 25€ LISÄÄ NIIN OIST VIHREE.
Miks oon musta?
upi
1
4469
Vastaukset
- melly94
Ihan hyvä. Kiva vaan, jos joku vähän pienempi lukee näitä vitsejä... niin okiva! =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854