Olen vihdoinkin päässyt paremmin tutustumaan TNA:n showpainiin ja heitänpä tässä ennustuksen: vuoden, parin sisällä TNA tulee haastamaan WWE:n samaan tapaan kuin WCW vuosia sitten.
TNA alkaa pikkuhiljaa kerätä nimeä itselleen jonakin muuna kuin pelkkänä indy-federaationa. Ensin he keräsivät itselleen tunnettuja painijoita sitä myötä kuin WWE erotti heitä. Esim Kevin Nash, Jeff Hardy, X-pac, Billy Gunn, Road Dogg, Rhyno, ja viimeisinä Dudley Boyz ja Gail Kim ovat kaikki entisiä WWE-mestareita, jotka nykyään painivat TNA:ssa. Nyt he ovat lisäksi siirtyneet Spike TV:lle, jonka kanssa WWE:llä oli sopimus vielä viime vuonna. Tästä tulee lisää tv-aikaa, ja federaatio tulee tunnetummaksi.
Sitten, kun he pääsevät tasaisempaan kilpailuasemaan, ihmiset alkavat huomata varmasti, kuinka alas WWE (TNA-kielellä Wimpy Wrestlers Everywhere) on vajonnut. Riskejä ei oteta ja kaikki matsit kulkevat saman kaavan mukaan. TNA:lla ei ole tällaisia rajoituksia, jolloin toiminta on paljon yleisöystävällisempää.
Oikeastaan ainoa asia, missä WWE voittaa TNA:n, on saippuan määrä, ja siinäkin laatu heittelee aika paljon. WWE:llä on kyllä paljon potenttiaalia, mutta nykyisellä suojelevalla menolla TNA tulee voittamaan katsojia puolelleen. Itse, vaikka olenkin WWE:n kannattaja, itse asiassa TOIVON, että TNA tulisi haastamaan WWE:n. Tämä pakottaisi heidätkin takaisin kunnon matseihin.
Mielipiteitä, kommentteja?
WWE vs TNA
5
536
Vastaukset
- RKO
Itse en pidä oikein TNA:sta mutta tottahan se on, että jos TNA haastaa WWE:n saatettais joskus nähdä hyviä matsejakin.
- goldberg 4 ever
toivottasti tna voittaas ku siel on mun nro.2 lempipainia JEFF HARDY!!4 EVER
- JEH-DX
Kukas on numero yksi?
- Nimetön
Niin, minäkin toivon todella että tämä feudi tapahtuisi. TNA sai tässä joku aika sitten Kurt Anglen riveihinsä ja nyt olisi sopiva aika haastaa WWE johonkin historialliseen eliminaatio otteluun. TNA:takin voisi laittaa tänne WWE:hen sekaantumaan, kuten Alliance WWF:ään.
- 53pp0
En nyt usko että TNA alkaisi enää WWE:tä haastaamaan kun hardyt ja angleki on tullu WWE:eelle jos totta puhutaan heti kun dixie carter osti TNA:aan koko yhtiö on muuttunut tylsemmäksi ainoat asiat joista olen kunnolla tykännyt on ollu koko aces and eihgts storyline sekä FINAL DELETION
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306