Ei ollut mukava yllätys aamulla, kun piti lähteä töihin ja viemään poikaa hoitoon, niin eipä ollutkaan pyörää telineessä. Hankalaksi kävi autottoman äidin kiireinen aamu.. Eipä tuo nyt kallis pyörä. Pari vuotta sitten hobby hallista osamaksulla ostettu Sartano-merkkinen vaihdepyörä (miesten).. niin ja se turvaistuin. Lukossa se oli, mutta eipä lukot paljon pikkurosvoja pidättele. Varmaan lastattu yöllä johonkin autoon, onko lie purettu atomeiksi koko pyörä. No, pitipä nyt tänne tulla purkamaan "kiukkua". Ärsyttävää!!!!
polkupyörävaras
6
1074
Vastaukset
- mä käy sääliksi sinua
ku vietiin sun polku-pyörää...
- Epe
Lauseet:
>mä käy sääliksi sinua
>ku vietiin sun polku-pyörää...
Lauseethan osoittavat, ettet osaa suomea kunnolla.
Kuulutko näihin etnopaskoihin? Somaleihin? - Suomenkielen pehtoori
Epe kirjoitti:
Lauseet:
>mä käy sääliksi sinua
>ku vietiin sun polku-pyörää...
Lauseethan osoittavat, ettet osaa suomea kunnolla.
Kuulutko näihin etnopaskoihin? Somaleihin?Suomessakin elää paljon syntyperäistä porukkaa, joka ei osaa suomea kunnolla.
Itse en punnitse ulkomaalaistaustaisen ihmisen älykkyyttä kielitaidon perusteella. Ihonvärikin saa olla vaikka violetti, mutta maassa eletään maan tavalla. Muutenhan rajoja ei olisikaan. Vai mitä?
- killer89
multa pöllittiin 6v sit pyörä, löydettiin 2vko myöhemmin.
se saatanan paska oli ottanu lampun ja kellon siit ; /
voi vittu jos näkisin sen tyypin jossain.....
tulis armotta turpakeikka - Nikolai Kopeloi
Ei ennen aikaan hevosvarkaita hirtetty siksi , ettei ne enää varastaisi vaan ettei muut varastaisi.
- erskatsi
minkälainen lukko oli??
jos pyörä ei ollut missään kiinni ja lujalla lukolla niin ei ihme et lähti
itellä on yritetty pölliä n 4-5 kertaa pyörää kun käytin vaijerilukkoja,aina oli jonku pyörästä väännetty jalka irti ja sillä yritetty vääntää lukkoa paskaks,,sit alko kyrpiä ni ostin
kaarilukon 6€ ni ei oo kertaakaa ees yritetty viedä pyörää
vinkkinä pyörä kandee laittaa takapyörästään pyörätelineeseen kiinni ja sitte kaarilukolla telineeseen kiinni rungosta eikä vanteesta,,ni ei varmaan lähde kalliskaan pyörä mihinkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184