Olen ajatellut ottaa toisen työn päätyöni lisäksi.
Voiko nykyinen työnantajani puuttua tähän jollain lailla, ja tarviiko minun nykyisestä työpaikastani kysyä lupa tai ilmoittaa muutoin sinne?
Kaksi työpaikkaa
2
1768
Vastaukset
- tietoinen.
Senkus menet toiseen duuniin, se on ihan itsestä ja omasta jaksamisesta kiinni. Ainoat tilanteet, joissa kuuluu nykyiselle työnantajalla, ovat jonkinlainen salassapitosopimus ja menet paikkaan jota ei hyvällä katsota. (mm. kilpailija...) Toinen on se, että vaikuttaisi nykyisen työsi hoitamiseen, esim. että joutuisit pyytämään muita vapaita/vuorojen vaihdoksia tms. Nekin tietty vain sopimiskysymyksiä, et mitenkään poissuljettuja jos vain pomosi siihen suostuu.
Ainut, jota pohtisin itse (ja olen pohtinutkin), on että kannattaako verojen puoleen. Katsopas hiukkasen kakkostyön verotuskäytäntöjä ja katso jääkö käteen siinä määrin, että kannattaa tehdä. Karhu kahmaisee nimittäin melkoisen osan itselleen... - blondi-72hki
molemmat eri firman. Nautin suuresti työnteosta ja ei ole tylsää kun kohteet vaihtuvat usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133