Heti koulun jälkeen (klo 14.00) tulen koneelle ja netissä 21.00 asti. Kesälomalla/viikonloppuna olen netissä N. 10 tuntia. Olen vasta 12 vuotias... olenko nettiriippuvainen?
Olenko nettihöperö....
6
837
Vastaukset
- sano sama asia vanhenmillesi
niin rajoittavat käyttöäsi.
- kddd
Et ole. Käytät oikeastaan konetta normaalia vähemmän. Joko koodaus on astunut kuvioihin, sitten tilanne voisi parantua ja ns. 24/7-tyyli tulisi kuvoihin (suosittelen!). Parempi se on siellä kotona istua kuin hillua kylillä kännissä. Suosittelen että otat kouluun läppäriin jotta tunnit voit irkata ja iltaisin idlaa koneella vähintään sinne aamuyön pikkutunneille. Vielä sinustakin tulee 'pro' jos yrität kovasti. Btw, käsitettä nettiriippuvuus ei ole, tylsät ihmiset ovat sen vain kateellisina keksineet huomattuaan ettei liikunta ole enää muodissa. Muista myös, että konetta aktiivisesti käyttävien IQ on keskimäärin normaalia korkeampi (ehkä sinunkin). Tietokone on siis kehittävä ja kerää sivistyneet ja avarakatseiset ihmiset yhteen. Netti sivistää!
Onnea! - AinaElleN
netin käyttöäsi huomattavasti.
Usko pois!- E.M.
Ja sinä elä niin kuin opetat!
- TeeN
E.M. kirjoitti:
Ja sinä elä niin kuin opetat!
Vaan
TEE
NIINKUIN
MINÄ
SANON
(*&*) - Ansa ja Oiva
TeeN kirjoitti:
Vaan
TEE
NIINKUIN
MINÄ
SANON
(*&*)...jos tavallinen elämäsi (koulu, ystävyyssuhteet, harrastukset yms.) eivät siitä kärsi, et ole ainakaan vielä ihan sairaalloisen nettiriippuvainen. Itse oleilen suunnilleen saman verran verkossa per päivä (1-4 tuntia), ja koulussa menee todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386