Amerikassa 2004 tehdyn tutkimuksen mukaan 78%
Robbie Williams - faneista on homoseksuaaleja.
Kertokaa minulle pitääkö tämä paikkansa.
Itse kun en ole fani.
Robbie Williams - fanit.
4
981
Vastaukset
- hulivili
mun kaveri, oli vaihto oppilaana amerikassa ja sitten ku se tuli sieltä niin siitä oli tullu homo joka tykkää robbiesta.
- SIIS MUN ROPPIETA EI VIIÄ K...
no en tiiä tykkääkö poijjakki robbiesta mutta mitä sitte niin minäki tykkään ja oon tyttö ja tykkään tytöistä ja olin eilen robbien kanssa treffeillä ku tykkään pojista! ja oon pojan kanssa naimisissa vaikka tykkään tytöistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tajuatteko?!??! NO ETTTE VARMAAN KU OOTTE ITEKKI SAMALLAISIA KU MUN IHANA ROBBIE - ihanaa¨daa juu sexyy
NIIN MÄKI!!! ihanaa ollaan ihan samalllaisia
- sdhngjwrgokåeglpå<
no ei oikeasti olen sama mimmi joka täällä kirjottaa joka on poika jo tykkää tytöistä ku oli eilen pojan kanssa sängyssä.
tiesittekö Robbie on komein mies jonka oon nähny?!?!??!?!?`?!`?!2´g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566