Tosi huippu homma että Robbie pisti mtv3:s ruotuun ihan tyhmää että se paska kanava käytttää hyvää biisiä paksaan ohjelmaan! HVyä Robbie ime vaan rahat siltä kanavalta.
Ne jotka sannoo Robbbieta homoksi, niin luultavasti eivät ole saaneet koskaan naista. Eli puuttees eläviä peräkaamarin poikia tai tyttöjä jotka eivät kelpaa kellekään...
Ite tosin toivon että olsi homo mut kun ei oo....
´hei
4
524
Vastaukset
- rahastaa...
"Tosi huippu homma että Robbie pisti mtv3:s ruotuun"
Kyllä se on niin että levy-yhtiö on tässä se joka rahastaa. Ei Robbie parka ole koskaan edes kuullut
Suomesta puhumattakaan siitä että olisi joskus katsonut mtv3:stä.. Ahneet levy-yhtiöt rahastaa artistien kustannuksella.. on totta että Robbie on tehnyt huomattavan omaisuuden musiikilla, mutta ajatelkaapas kuinka paljon kaverin levy-yhtiö on tienannut jos Robbien kassaan kilahtaa esim. yhdestä 20 Euron levystä noin. 1 Euro..- candy
Moi! Niin levy yhtiö on se joka haastaa..
Kyllä Robbie on Suomessa käynyt vieläpä useasti, ja sanoi että paska paikka!
No en mä sitä väittänyt että se itse olisi mtv3sta katsonut ja hokannut että "vittu toi ón mun biisi!" Tietääkseni se ei edes näy Britesissä. Et korjasin toin sun virheen. - nimetöm
tuskinpa robbie itse edes tietää että kenellä on lupa kytää hänen musiikiansa tai ei. katsoi se sitten mtv:tä eli ei niin levyyhtiö se on kun rahastaa.
- ..............................
Taas jonkun isukki lähteny naapurin muoria kahtomaan ja vinkuva pentu päässy koneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728