Minkälaisia loitsuja wiccat tekee?
kysymys
4
456
Vastaukset
- Korppi
Mitä oikeastaan tuolla tarkoitat? Millaisia loitsuja wiccat tekevät... Jaa-a, voisit yhtähyvin kysyä millaisia rukouksia kristityt lukevat tai millaisia meditaatioita budhalaisessa luostarissa järjestetään!
Kai ymmärrät, että kysymyksesi kuulostaa järjettömältä! Siihen voisi vaikkapa vastata, että sairastunut wicca tekee parannusloitsuja... siihen voisi vastata, että wicca x harrastaa enimmäkseen kynttilämagiaa... Luulenpa ettet kuitenkaan tarkoittanut tätä. Etsi ensin tietoa itse, jotta kysymykseesi voisi vastata. Loitsuja on monenlaisia.
Olen kyllä samaa mieltä korpin kanssa, en ymmärrä millaisia loitsuja nyt tarkoitat..
Itse pyydän voimaa ja neuvoa. Mutta myös parannus- sekä suojaloitsujakin olen tehnyt.- utelias
Elikkäs miten loitsut rakentuu? Millaisista asioista niitä teette? Minkälaisia apuvälineitä käytätte?
En ole wicca, kiinnostaa vain... utelias kirjoitti:
Elikkäs miten loitsut rakentuu? Millaisista asioista niitä teette? Minkälaisia apuvälineitä käytätte?
En ole wicca, kiinnostaa vain...Yleensä olen kehässä kun loistuja teen. Mutta kynttilöitä on aina palanut.. Sekä aina olen keskittynyt kunnolla.
Oman loitsun kirjoitan.
Mutta en siihen mitään muita apuvälineitä ole koskaan ottanut,kuin kynttilöitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174